פשיטה על דירה בחיפה חשפה חומרי נפץ ועשרות ק"ג של סמים. 3 תושבי חיפה נעצרו

כתב אישום הוגש היום כנגד שלושה תושבי חיפה בגין גידול סמים מסוכנים והחזקת תערובת נפץ פירוטכנית במשקל של למעלה מ 3 ק"ג בדירה בחיפה

 

ראשיתה של החקירה בתאריך 28.12.21 כאשר בפעילות יזומה של בלשי היחידה המרכזית (ימ"ר) במחוז חוף נערך חיפוש בדירה בחיפה במסגרתו חשפו השוטרים מעבדה לגידול סמים מסוכנים ובה 79 שתילים של סם מסוכן מסוג קנבוס במשקל של כ 22 ק"ג וכן ציוד המשמש לגידול וסמים כגון מאווררים, מכלי מים, ציוד חשמלי, חומרי דישון, עשרות אדניות ועוד. בעליית הגג שבדירה נתפסה תערובת נפץ פירוטכנית במשקל של למעלה מ 3 ק"ג.

בתום החיפוש עצרו השוטרים שלושה תושבי חיפה (33,26,26) ושני תושבי ג'דיידה מכר (26,19) בחשד לגידול הסמים והחזקת חומר הנפץ וכלל הממצאים הועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי והחבלה של משטרת ישראל.

לבקשת המשטרה, מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת והבוקר הגישה שלוחת תביעות חיפה של משטרת ישראל כתב אישום בבית משפט השלום בחיפה כנגד שלושה תושבי העיר בעבירות של גידול סמים מסוכנים, החזקת סמים, טיפול בלתי זהיר בחומר נפץ, פעולה בחומר נפץ ללא היתר ועוד וכן בקשה למעצרם עד תום ההליכים.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות