חנוכה בירוק: הבוקר, נר שישי של חנוכה התקיים הפנינג Green Friday ביוזמת איגוד ערים להגנת הסביבה אזור מפרץ חיפה ורשות נחל הקישון בפארק הקישון

עו"ד שרית גולן שטיינברג, יו"ר איגוד ערים: "תושבי האזור הוכיחו ברגליים שנושאי הסביבה והקיימות מהותיים לאורחות חייהם."

הבוקר (שישי) ביום שישי נר שישי של חנוכה התקיים הפנינג Green Friday ביוזמת איגוד ערים להגנת הסביבה אזור מפרץ חיפה ורשות נחל הקישון בפארק הקישון. ואשכול רשויות המפרץ.
בהפנינג השתתפו מאות משפחות ומשתתפים ונהנו ממגוון רחב של סדנאות להעלאת המודעות והמסוגלות של המשפחות לאמץ הרגלים סביבתיים ליום יום שלהם. בין היתר בנו המשפחות עיר מקרטון אשר מהווה את חזונן של המשפחות לגבי האזור.
בנוסף, התקיימו סיורים על גדות נחל הקישון יחד עם נציגי החברה להגנת הטבע וצפר מומחה.
היוזמה להפקת ההפנינג עלתה בעקבות חודש הצרכנות הגדול ובמיוחד בסמוך "לחג" הצרכנות הידוע בכינויו Black Friday.

עו"ד שרית גולן שטיינברג, יו"ר איגוד ערים: "תושבי האזור הוכיחו ברגליים שנושאי הסביבה והקיימות מהותיים לאורחות חייהם. אם כל אחד מאיתנו יעיף מבט מהיר בביתו, הוא יראה שרוב החפצים בבית לא היו קיימים בתקופתו של הסבא רבא שלו: מחשב, פלאפון, טלוויזיה, ועוד. גם כמות הנעליים והבגדים לאדם אחד בימנו, הספיקו בימי הסבא רבא שלנו לשלוש משפחות ואפילו לארבע. זו תרבות שאפשר וכדאי לצמצם לטובת העתיד שלנו ושל ילדינו כאן. שמחתי לפגוש את המשפחות והתושבים שבאו לבלות, ללמוד ולהשפיע על עתיד האזור."

שרון נסים, מנכ"לית רשות נחל הקישון: "רבים מתושבי האזור נהנו מאירוע מרשים ומהנה אשר הוכיח שוב כמה חשובה לציבור סביבה ירוקה. הילדים וההורים נהנו משלל פעילויות מגוונות ואנו מזמינים את הציבור הרחב ליהנות גם בעתיד בפארק קישון, מהטבע והנוף הייחודיים של הנחל. אנו פועלים כדי לשמור על סביבת הנחל, שמירה על השטחים הפתוחים והטבע המתחדש בקישון ומקווים להרחיב את הפארק בהקדם".

צילום: שרית גולן
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות