מבקרי קניון הסינמול-לב המפרץ נדהמו לראות שהנהלת המקום פרסמה מיצג על הטבח בכפר קאסם: "מה קשור קניון למיצג פוליטי נגד המדינה?"

מה עשה מיצג גדול על הטבח ב"כפר קאסם" בקניון הסינמול- לב המפרץ בימי החנוכה דווקא? ומה הביא את הנהלת הקניון להסיר אותו ביממה האחרונה, לאחר שעורר את כעסם של מבקרים בקניון ולא רק אותם?

מבקרים רבים פוקדים בחופשת החנוכה ובסופי השבוע לפני כן את הקניונים, גם לאחר שהיה ה"בלאק פריידיי" וגם לאור חופשת החנוכה, בה מבלות משפחות רבות בקניונים.

מבקרים שהגיעו לפני מספר ימים לקניון הסינמול- "לב המפרץ" נדהמו לראות מיצג גדול המספר על הטבח בכפר קאסם בשנות החמישים, כפי שמספר ירון, מבקר בקניון: "היינו בהלם שבמקום מיצגים על חג חנוכה, הנהלת הקניון חשבה שראוי להציב מיצג פוליטי כזה. למה בכלל זה צריך להופיע בסינמול ועוד מיצג שיוצא נגד המדינה למעשה?".

המיצג עורר גם תגובות קשות וסערה ברשתות החברתיות, דבר שהביא לכך שהנהלת הקניון החליטה ביממה האחרונה להסיר אותו.

תגובת הסינמול: "פנו אלינו ממה"ט – המכון הממשלתי להכשרה בטכנולוגיה מבית משרד הכלכלה וביקשו להציג אצלנו תערוכת עיצוב של סטודנטים, הסכמנו בשמחה מאחר ומדובר במכללות חיפאיות, ביקשנו לראות את המיצגים מראש אך מאחר והם היו מוכנים ממש בסמוך למועד הפתיחה לא ראינו שום מיצג, ברגע שהמיצגים הגיעו וראינו שיש בעיה עם המיצג המדבר על כפר קאסם הסרנו אותו.

המטרה הייתה לתת במה לסטודנטים לעיצוב ואדריכלות, אנחנו כקניון המשרת לקוחות יהודים וערבים (כמו כל קניון בעיר מעורבת) איננו לוקחים שום צד במפה הפוליטית ואין לנו צורך בכך.

הסכמנו בתמימות להציג תערוכה אצלנו בחנוכה על מנת שיהיה שמח ומעניין לבקר אצלנו בחג, לא חשבנו שזה ייגמר כך, צר לנו אם מישהו נפגע".

 

צילום: פייסבוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות