יריד עסקים חיפאי של החברה הכלכלית לחיפה לרגל הבלאק פריידי, יתקיים ביום ו', 26.11.21 10:00-15:00 במרכז קסטרא

בין העסקים שישתתפו, אקססוריז לבית, אמנות, ביגוד, הלבשה, מוצרים לתינוקות, אוכל אתיופי, מנדלות, יין מקומי, מוצרים מנייר, מתנות אישיות, מוצרי מאפה, שוזרות צמות, תכשיטים, שלטים מיוחדים, פרטי יד שנייה ועוד

החברה הכלכלית לחיפה, ממשיכה להשקיע ולפעול למען העסקים בעיר. החברה תקיים, בשישי הקרוב, יריד מכירות חיפאי נוסף, בבלאק פריידי, לאור ההצלחה של היריד הקודם. עשרות עסקים, ביניהם עסקים קטנים ובינוניים המשתתפים בתוכנית "חיפה קש בק", יציגו ביריד. בין העסקים שישתתפו, אקססוריז לבית, אמנות, ביגוד, הלבשה, מוצרים לתינוקות, אוכל אתיופי, מנדלות, יין מקומי, מוצרים מנייר, מתנות אישיות, מוצרי מאפה, שוזרות צמות, תכשיטים, שלטים מיוחדים ופרטי יד שניה. במסגרת היריד וההפנינג יתקיימו גם מכירות, הופעת ריקוד זוגי של סטודיו In Motion המשתתף בתוכנית, והופעות סטודיו FD של ענבל ירון, שגם הם חלק מהתוכנית.

התוכנית שיזמה עיריית חיפה, באמצעות "מינהלת 2030" ובניהול  "החברה הכלכלית לחיפה", בשיתוף פעולה עם חברת האשראי "ישראכרט" ואפליקציית "איזי", מאפשרת לבתי עסק קטנים ובינוניים להצטרף, ולאפשר לרוכשים דרך כרטיס האשראי של ישראכרט לקבל החזר של 50 ₪, על רכישה בסכום של 1000 ₪ בכל בתי העסק הרשומים לתוכנית, בחיפה.

אור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה: "החברה הכלכלית לחיפה, שמחה להיות חלק מפעילות מתמשכת למען העסקים בחיפה. יצרנו שורה של פעילויות ומפגשים, למען העסקים בעיר והנעת הכלכלה המקומית. נמשיך בפעילות לכל אורך השנה, ככל שיידרש כדי להחזיר את העסקים למסלולם. עסקים חזקים, הם מנוע הצמיחה של העיר חיפה".

היריד יתקיים במרכז קסטרא ביום ו', 26.11.21, בין השעות: 10:00-15:00

עסקים חיפאיים, שלא נרשמו לתוכנית חיפה "קש בק", יכולים עדיין להירשם וליהנות: Haifacashback.co.il

אור שחף. צילום ניוזיםאור שחף. צילום ניוזים
קרדיט לצילום תמונות מיכה בריקמן
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות