3 תושבי חיפה הפעילו מסכת איומים וסחיטות על קבלן בחיפה. משסרב לשלם להם כספים נוספים, החלו לדקור אותו

בתום חקירה סמויה: המשטרה עצרה אתמול 3 תושבי חיפה, בחשד שסחטו עשרות אלפי שקלים באיומים מקבלן בנייה בעיר. עבדו אצלו וביקשו עוד כספים עבור עבודה שלא ביצעו. משסרב לשלם עוד, דקרו אותו

בתום חקירה סמויה: המשטרה עצרה אתמול 3 תושבי חיפה, בחשד שסחטו באיומים קבלן בניה תושב העיר

היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב כרמל, ניהלה בשבועות האחרונים חקירה סמויה שכללה הפעלת אמצעים טכנולוגיים מתקדמים ועניינה סחיטה באיומים של כספים מקבלן בניה מכפר כנא ע"י מספר חשודים שפנו עפ"י החשד לקורבן והציגו את עצמם כמקורבים לעבריין מוכר ומסוכן לדבריהם, תוך איומים ודרישה לתשלום סכומי כסף גדולים.

ראשיתה של הפרשייה לפני כשבועיים, עם קבלת תלונה בתחנת משטרת חיפה בגין סחיטה באיומים של קבלן בניה תושב כפר כנא, על ידי מספר חשודים. מהחקירה עולה כי חלק מהחשודים הועסקו על ידי הקורבן, תושב חיפה בשנות ה- 60 לחייו, כקבלנים באתר בניה בחיפה כאשר עם תום עבודתם הלגיטימית, פנה אליו אחד החשודים ודרש ממנו לשלם כסף נוסף ללא עבודה אחרת יפגע. הקורבן שילם לחשודים עשרות אלפי שקלים וכאשר הודיע להם כי אין בכוונתו לשלם סכומים נוספים החשודים הבהירו לו שהינם בני משפחתו של עבריין מוכר ומסוכן מאוד מהאזור וכי אם לא ישלם את הכסף שנדרש לשלם הם ישלחו אותו אליו.

כעבור מספר ימים הגיע החשוד הנוסף לאתר הבניה ובמהלך דין ודברים עם הקורבן איים עליו, דקר אותו מספר פעמים ופצע אותו.

בעקבות התלונה הנ"ל, כאמור, פתחה היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב כרמל בחקירה סמויה במסגרתה נאספו עדויות וראיות.

בתוך כך, עם מעבר החקירה אתמול לשלב הגלוי, עצרו בלשי יל"פ מרחב כרמל, 3 תושבי חיפה (בני: 24,64,53) לחקירה בתחנת המשטרה בחיפה.

המשטרה ביקשה הבוקר להאריך את מעצרם של החשודים בבית משפט השלום בחיפה אשר האריך את מעצרם עד לתאריך 28.10.21.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות