סוהר בשב"ס מאזור הצפון אנס, הכה, התעלל ואיים באקדח לרקה על בת זוגו, וזה לא הכל

כתב אישום חמור הוגש היום נגד סוהר בשב"ס בן 41 מאזור הצפון בגין עבירות של אינוס, כליאת שווא, איומים, סחיטה, הסגת גבול, הטרדה בטלפון ותקיפה, כל זאת עשה בבת זוגו

 

בכתב האישום החמור שהוגש נגד סוהר בשב"ס בן 41, תושב אזור הצפון, תואר כי בזמן ריב שהתפתח בינו לבין בת זוגו, הוא:  "שבר חפצים, דחף, ריתק וחנק אותה". ובכך זה לא הסתיים: " הוא בעל אותה בניגוד לרצונה".

אלא שבכך לא הסתיימה מסכת האלימות- כמה ימים לאחר מכן, הסוהר נכנס לבית המתלוננת שלף את אקדחו האישי, דרך אותו וכיוון לעברה.

לאחר מכן המשיך במסכת האיום וההתעללות הנפשית כפי המתואר בכתב האישום: "הוא כיוון את האקדח שלו לסנטרו והכניס את הקנה לתוך פיו. הוא לקח את ידה של המתלוננת וניסה להניחה על האקדח, תוך שהוא אומר לה שהוא ידאג שיאשימו אותה במותו".

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות