חשד: קבלן דרס למוות בנהריה את סמ"ר חוסאם סג'ייר, מתנדב של המשטרה שבא לטפל באירוע שב"חים ברחוב העלייה

נפטר מפצעיו סמ"ר חוסאם סג'ייר, מתנדב המשטרה, שנדרס עם שוטר אחר, כשהגיעו לטפל במידע על שב"חים באתר בנייה ברחוב העלייה בנהריה. החשד, קבלן ידוע מעראבה דרס

הבוקר התקבל דיווח אודות דריסת שוטר ומתנדב במחסום ברחוב העלייה בנהריה. הם הובהלו במצב אנוש ומצב קשה של השניים.

המשטרה עצרה לפני כשעה בשלומי תושב עראבה החשוד במעורבות באירוע דריסת השוטרים הבוקר בנהריה. כוחות משטרה בשת"פ משטרת התנועה הארצית עצרו בשלומי רכב הנהוג בידי תושב עראבה החשוד במעורבות באירוע. מדובר בקבלן שלפי הטענה, השוטרים באו לעצור שוהים בלתי חוקיים שהועסקו במקום על ידו. המשטרה ממשיכה בחיפושיה אחר מעורבים נוספים.

לפני זמן קצר נודע מהמרכז הרפואי בית חולים נהריה, על  פטירתו של סמ"ר חוסאם סג'ייר, מתנדב משטרת ישראל אשר נהרג באירוע דריסה הבוקר ברחוב העליה בעיר נהריה.

מוקדם יותר הבוקר, נקרא כח משטרתי לטפל באירוע ברחוב העליה בעיר ובו שוטר והמתנדב חוסאם סג׳ייר. בתוך כך במהלך הטיפול באירוע, עת בקשו השוטרים לבדוק אישורי עבודה ושהייה של פועלים באתר בניה במקום הגיח רכב שדרס את השוטר והמתנדב ופצע אותם קשה, כאשר בהמשך נקבע מותו של סמ"ר חוסאם סג'ייר בבית החולים לגליל בנהריה.

המתנדב, סמ"ר חוסאם סג'ייר ז״ל, בן 32 במותו, תושב ירכא. התגייס למערך המתנדבים של משטרת ישראל בשנת 2016 בתחנת נהריה בה שירת עד נפילתו.

חוסאם ז״ל, הותיר אחריו אשה (רנין), שני ילדים , הורים, אח ושתי אחיות .

לגבי מועד הלוויתו תצא הודעה בנפרד.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות