חברי השדולה הפרלמנטרית להבראת מפרץ חיפה סיירו בעיר בהובלת איגוד ערים להגנת הסביבה

עו"ד שרית גולן שטיינברג, יו"ר איגוד ערים: "מדינת ישראל חייבת לפעול באופן מיידי לסגירת התעשייה המזהמת  במפרץ חיפה. תושבי אזור מפרץ חיפה לא צריכים להמשיך לסבול מחוסר האחריות של הגורמים המזהמים ועצימת עיניים של ממשלת ישראל"

אמש התקיים סיור של השדולה הפרלמנטרית להבראת מפרץ חיפה בהובלת איגוד ערים. את הביקור התחילו בסקירה בהובלת ד"ר ליהי שחר ברמן מנכ"לית האיגוד, את המצב כיום באזור והאתגרים העיקריים בנושא הזיהום באזור מפרץ חיפה. לאחר מכן התקיים שיח בהובלת עו"ד שרית גולן שטיינברג יו"ר האיגוד בו הציגו פתרונות ודרכים לתחילת תהליך פינוי המפעלים. לאחר מכן יצאו המשתתפים לשיט בנמל חיפה.
עו"ד שרית גולן שטיינברג, יו"ר איגוד ערים: "אני מודה לחברי השדולה על הביקור והמפגש החשוב היום. מדינת ישראל חייבת לפעול באופן מיידי לסגירת התעשייה המזהמת  במפרץ חיפה. זהו מהלך אינטגרלי במאבק הלאומי והבינלאומי במשבר האקלים. תושבי אזור מפרץ חיפה לא צריכים להמשיך לסבול מחוסר האחריות של הגורמים המזהמים ועצימת עיניים של ממשלת ישראל. השדולה היא כלי חשוב המצטרף למאבק למען עתיד האזור ואנו מברכים על המחוייבות של חבריה למאבק."
ד"ר ליהי שחר ברמן, מנכ"לית האיגוד: "אני מברכת על הביקור של השדולה היום. האתגרים הרבים איתם מתמודד האיגוד מרוכזים בעיקר במפעלים המזהמים ובנמל חיפה. תושבי אזור מפרץ חיפה לא צריכים להמשיך לסבול מן הזיהום הסביבתי ולחשוש לבריאותם ובריאות ילדיהם."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות