אגף החינוך בעיריית חיפה יעניק קורסי הכנה, ללא עלות, לתלמידי העיר העולים לחטיבות הביניים

כ – 1500 בוגרי כיתות ו' בכל רחבי העיר ישתתפו בקורסי הקיץ שנועדו להקל על התלמידים במעבר מבית הספר היסודי לחטיבת הביניים. הקורסים יתקיימו ב – 12 חטיבות ביניים עירוניות אשר יפתחו את שעריהן בפני התלמידים במהלך חודשי החופש הגדול

הקורסים הינם פרי יוזמה של אגף החינוך בעיריית חיפה, במסגרת השינויים וההתחדשות שבוצעו בתכנית מלידה לבגרות ובמחלקת הנוער. הקורסים שיופעלו באמצעות מתנ"ס נווה יוסף, יתקיימו בקבוצות של כ – 20 תלמידים, בשעות הבוקר ויימשכו 5 ימים.

הקורסים יאפשרו לתלמידים להשלים פערים לימודיים, לתרגל ולהעמיק את הידע במקצועות השונים, ולהכיר את סביבת בתי הספר, המורים, המנהלים ואת חבריהם לשכבה בשנת הלימודים הבאה.

סיגל ציוני, חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק החינוך בעירייה: ״גאים ושמחים להוביל מדיניות של טיפול בפרט והפניית המשאבים לצרכים האמיתיים של התלמידים. מדובר בנדבך נוסף וחיוני לסל החינוך העירוני, הקורסים אותם מממנת העירייה באופן מלא, ניתנים לתושבי חיפה חינם במטרה להכין את התלמידים באופן מיטבי במעבר המאתגר בין בתי הספר היסודיים לחטיבות הביניים ולהעניק להם מסגרת לימודית חברתית משמעותית וחווייתית גם בימי הקיץ. בתוך כך, מסירה התכנית מהורי התלמידים דאגות וחוסכת מהם הוצאות כספיות על השלמת פערים באמצעות שיעורים פרטיים המהווים נטל כלכלי כבד במיוחד בעת הזאת".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות