עו"ד שרית גולן יו"ר איגוד ערים להגנת הסביבה מפרץ חיפה: "אם הוועדה צריכה עוד סיבה מדוע לסגור את בז"ן במיידי ולא להמתין עוד שנים הרי שהתשובה לפניכם. אני קוראת לחברי הוועדה לפעול בהקדם"

שוב תקלה בבז"ן. איגוד ערים להגנת הסביבה מפרץ חיפה: "היום הוזרמו גזים ללפיד בשל תקלה במיתקן האתילן במתחם בז"ן. מאחר ולא כל הגזים נשרפים בלפיד אנו עדים לעשן שחור."

עקב תקלה נוספת היום בבז"ן ולפיד אש שנראה למרחוק, איגוד ערים להגנת הסביבה מפרץ חיפה פרסם: "היום הוזרמו גזים ללפיד בשל תקלה במיתקן האתילן במתחם בז"ן. מאחר ולא כל הגזים נשרפים בלפיד אנו עדים לעשן שחור. מעלה עלה שחור, המשמעות היא כי לא כל הגזים נשרפים, חלקם משוחררים לאוויר ולכאורה מדובר בהפרה של היתר הפליטה."
עו"ד שרית גולן יו"ר איגוד ערים להגנת הסביבה מפרץ חיפה: "בשעות אלו כשוועדת המנכ"לים יושבת לפגישותיה האחרונות מפרה לכאורה בז"ן פעם נוספת את רישיון העסק. העשן עולה כבר למעלה מ 5 דקות- דבר המהווה הפרה של היתר הפליטה.
אם הוועדה צריכה עוד סיבה מדוע לסגור את בז"ן במיידי ולא להמתין עוד שנים הרי שהתשובה לפניכם. אני קוראת לחברי הוועדה לפעול בהקדם. לגבי האירוע, נציגי בז"ן יידרשו להעביר הסברים לתקלה לכאורה ולתת מענה איך התקלות במתחם לא פוסקות"

שוב עשן מבז"ן. צילום טל שוסטקשוב עשן מבז"ן. צילום טל שוסטק
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות