העירייה למען לתרבות: עסקים חיפאים יפרסמו את האירועים שלהם בחינם על לוחות המודעות העירוניים

מהלך הנ"ל מתווסף לפעולות אחרות של העירייה אשר נועדו להקל על בעלי העסקים בתשלום המיסים העירוניים

במסגרת סדרת הפעולות, שיזמה עיריית חיפה, במטרה לסייע לעסקים המקומיים בעיר להרחיב את פעילותם העסקית, יוצא לדרך בימים אלה, בהנחיית ראש העיר, מהלך נוסף, אשר נועד להקל על בעלי העסקים בתשלום המיסים העירוניים. במסגרת המהלך החדש, יוכלו בעלי עסקים מקומיים, כגון מועדונים, ברים, בתי קפה וגלריות, אשר ייזמו מופעי אמנות ותרבות בבתי העסק שברשותם, לפרסם את אירועיהם באמצעות לוחות המודעות העירוניים ולקבל פטור מתשלום אגרת הפרסום, הנאמדת במאות שקלים.

מהלך זה מצטרף למגוון אמצעים נוספים, בהם נקטה העירייה במהלך השנתיים האחרונות, במטרה לסייע לבעלי העסקים המקומיים. כך למשל יזמה העירייה, באמצעות מינהלת 2030, הקמת קרן סיוע של 4 מיליון ₪, לטובת עסקים שנפגעו כלכלית כתוצאה ממשבר הקורונה, מתן פטור מלא או זיכוי מתשלום ארנונה לעסקים ל – 3 חודשים, הקמת פורטל מקוון ייעודי לבעלי העסקים בעיר, מפגשי שולחנות עגולים עם בעלי העסקים והאחרון שבהם – מיזם החזר כספי, "קאשבק", לעידוד תושבים לרכוש מוצרים בעסקים קטנים בעיר.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות