מיזם החניות ללא תשלום בחיפה – "20 דקות זוז" ממשיך להתרחב לעוד 20 מקומות ברחבי העיר

לאור פניות רבות מצד בעלי עסקים ותושבים ברחבי חיפה, בשבועות הקרובים יתווספו למעלה מ-20 מקומות חנייה נוספים, בהם תתאפשר חנייה לפרק זמן של עד 20 דקות, ללא תשלום

 

לאור פניות רבות מצד בעלי עסקים ותושבים ברחבי חיפה, להוספת אתרים נוספים למיזם החניות "20 דקות זוז", החליטה עיריית חיפה להרחיב את המיזם פעם נוספת.

במסגרת זו, יתווספו למיזם בשבועות הקרובים למעלה מ-20 מקומות חנייה נוספים, בהם תתאפשר חנייה לפרק זמן של עד 20 דקות, ללא תשלום.

רשימת המיקומים החדשה כוללת את הרחובות: החלוץ, הרצל, ארלוזורוב, חניתה, דגניה, העצמאות, שדרות המגינים, הנשיא, אלנבי ועוד.

בדומה לשאר המקומות שנבחרו עד כה להיכלל במיזם, גם מיקומים אלו נקבעו באיזורים, בהם קיים ריכוז גדול של עסקים ומספר מועט של מקומות חנייה. פעילות המיזם מתקיימת לאורך השבוע, על פי התימרור המוצב במקום והאכיפה למשך זמן החנייה שהוקצב נעשית באמצעות מצלמות המוצבות במקום.

מיזם "20 דקות-זוז" מאפשר יצירת תחלופה גבוהה של רכבים ובכך מסייע להגדיל את מספר הלקוחות שיוכלו לעצור לפרקי זמן קצרים לביצוע סידורים שונים, כגון רכישת מוצר כלשהו או איסוף מזון שהוזמן מראש, מבלי שיצטרכו להסתכן בקבלת דוח חנייה.

 

צילום: ראובן כהן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות