איגוד ערים אזור מפרץ חיפה להגנת הסביבה נערך למצב חירום וכונני האיגוד ערכו סקרים של חומרים מסוכנים במרחב

עו"ד שרית גולן, יו"ר איגוד ערים אזור מפרץ חיפה להגנת הסביבה: "הירי על אזור מפרץ חיפה מוכיח פעם נוספת כי אסור להחזיק חומרים מסוכנים בכמויות כאלו בקרבת אוכלוסייה אזרחית וכי מדינת ישראל חייבת לקבל את ההמלצות של וועדת המנכלים ולהרחיק את הסכנה מריכוזי אוכלוסייה."

בעקבות הירי מלבנון לכיוון חיפה והקריות אומרת עו"ד שרית גולן, יו"ר איגוד ערים להגנת הסביבה מפרץ חיפה כי האיגוד נערך עוד בשבוע שעבר למצב חירום וכונני האיגוד ערכו סקרים של חומרים מסוכנים, ורעננו את ההנחיות לגבי החזרת חומרים מסוכנים במרחב.

עו"ד שרית גולן: "הירי על אזור מפרץ חיפה מוכיח פעם נוספת כי אסור להחזיק חומרים מסוכנים בכמויות כאלו בקרבת אוכלוסייה אזרחית וכי מדינת ישראל חייבת לקבל את ההמלצות של וועדת המנכלים ולהרחיק את הסכנה מריכוזי אוכלוסייה, אך יש צורך לבצע את ההחלטה במיידי ולא להמתין עוד שנים מסוכנות לשווא. נזכיר כי עד היום לא מולאה החלטה הממשלה לקיום סקר סיכונים למצב לחימה באזור זה כאשר תושבים רבים נמצאים בסמוך לחומרים מסוכנים אשר פגיעה רקטית יכולה להביא לאירוע רב נפגעים ממשי״.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות