תוכנית חיפה קש בק של עיריית חיפה והחברה הכלכלית לחיפה מעלה הילוך

בסוף השבוע החל מבצע שטח להרשמת עסקים- מעל 60 עסקים מאזור אחוזה ומרכז הכרמל הצטרפו

תוכנית חיפה קש בק, שיוזמת עיריית חיפה, באמצעות "מינהלת 2030" ובשיתוף "החברה הכלכלית לחיפה", מעלה השבוע הילוך ויוצאת לשטח. במסגרת היציאה לשטח גויסו צוותים ייעודיים שמטרתם לעבור בכל מרכזי העסקים בחיפה, ולעזור לעסקים ברישום בתי העסק, כדי להצטרף לתוכנית.

לפני כחודש, יצאה לדרך תוכנית חיפה קש בק, מנגנון החזר כספי, לעידוד תושבים לרכישה בעסקים קטנים בעיר, על מנת לחזק את העסקים לאחר תקופה לא פשוטה שעברו בקורונה. התוכנית ביוזמת ראש העיר עינת קליש וסגנה דוד עציוני יצאה לפועל על ידי עיריית חיפה, באמצעות "מינהלת 2030" ובניהול "החברה הכלכלית לחיפה", חברת האשראי "ישראכרט" ואפליקציית "איזי", מאפשרת לבתי עסק קטנים ובינוניים להצטרף, ולאפשר לרוכשים דרך כרטיס האשראי של ישראכרט לקבל החזר של 50 ₪, על רכישה בסכום של 1000 ₪ בכל בתי העסק הרשומים לתוכנית, בחיפה.

אור שחף, מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה: "הצלחת מבצע חיפה קש בק חשובה לנו מאוד, והעסקים הקטנים והבינוניים שנפגעו בתקופת הקורונה, יוכלו לתת ללקוחות שלהם הטבה משמעותית, ללא כל סיכון או התחייבות. החברה הכלכלית לחיפה מתכוונת להשקיע במהלך מיליוני שקלים בשנים הקרובות, וכדי להטמיע את התוכנית בשטח, גייסנו צוותים ייעודיים שיעברו בין אזורי המסחר המרכזיים בחיפה, וינסו לצרף כמה שיותר עסקים לתוכנית. היה לי חשוב, באופן אישי, לצאת לשטח וללמוד מקרוב על התהליך. באמצעות עבודת השטח נרשמו כ- 60 עסקים ביום, ואני בטוח שתוך שבוע, נגיע למספרים משמעותיים ונפתח את התוכנית לקהל הרחב, שיוכל ליהנות ממנה", הוסיף שחף.

את היום, התחילו הצוותים בתדרוך במשרדי החברה הכלכלית, ולאחר מכן נקודת פתיחת מבצע השטח הייתה "מרכז חורב". שם נפגשו נציגי החברה הכלכלית לחיפה עם מנכ"ל הקניון, אבי שייט, ובעלי עסקים נוספים. אח"כ המשיכו הצוותים לאזור מוריה ושד' הנשיא, והצליחו לרשום, כאמור, כ- 60 עסקים שהצטרפו למיזם.

מבצע השטח יתקיים במהלך השבוע הקרוב, במסגרתו יגיעו הצוותים לכל מרכזי העסקים העיקריים בעיר ביניהם: הדר ושוק תלפיות, העיר התחתית והנמל, כרמל צרפתי, נווה שאנן, קריית אליעזר, קריית חיים ועוד. כל העסקים, המתאימים לתוכנית ע"פ הקריטריונים, מוזמנים להצטרף ולהירשם ללא עלות ולזכות בהטבות עבור הרוכשים בעסק שלהם.

להרשמה: https://www.haifacashback.co.il/

 

קש בק. צוות השטח- צילום יחצ
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות