"פארק מתם הינו גאווה חיפאית ואחד העוגנים המרכזיים בעיר" סגן ראש העיר, דוד עציוני, בסיור מקצועי בפארק מתם

פרויקט מתם מזרח מוקם בימים אלו בפארק מתם, חיפה, והוא יכלול עם השלמתו שני מבנים בשטח כולל של 93 אלף מ"ר. הפארק כולו נחשב לגדול בישראל, ומשתרע על פני יותר מ-270,000 מ"ר בנויים, המושכרים לכ-80 חברות שונות המעסיקות למעלה מ12,000 עובדים

עם החזרה לשגרה של העבודה בפארק מתם, הגיע השבוע סגן ראש העיר ויו"ר החברה הכלכלית, דוד עציוני, לסיור מקצועי בפרויקט "מתם מזרח", של חברת "גב ים" והחברה הכלכלית השותפות בפארק. עציוני קיבל סקירה מקיפה על הפרויקט כולל התקדמות שלבי הבניה והשיווק. דוד עציוני ציין, כי פארק מתם הינו גאווה חיפאית ואחד העוגנים המרכזיים בעיר, והוא יעשה הכל להביא לפארק עוד חברות בינלאומיות שייצרו עבור תושבי חיפה מקומות עבודה משמעותיים, וישאירו את הצעירים בעיר.

הצטרפו לסיור, מנכ"ל החברה הכלכלית, אור שחף, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של חברת גב ים, יריב בר דעה, מנהלת השיווק מיכל פטקין קדוש, מנהלת השיווק של החברה וקובי סביון מנהל הפרויקט.

פרויקט מתם מזרח מוקם בימים אלו בפארק מתם, חיפה, והוא יכלול עם השלמתו שני מבנים בשטח כולל של 93 אלף מ"ר. הפארק כולו נחשב לגדול בישראל, ומשתרע על פני יותר מ-270,000 מ"ר בנויים, המושכרים לכ-80 חברות שונות המעסיקות למעלה מ12,000 עובדים.

מימין לשמאל אור שחף, דוד עציוני, קיריל קארטניק, מיכל פטקין קדוש, יריב בר דעה וקובי סביון. צילום יחסי ציבור
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות