נהג מונית חיפאי נשדד החודש שלוש פעמים ע"י צעירים שעלו למונית עם מסיכות

"הבעיה היא שמי שעולה למונית חייב להיות עם מסיכה על פי חוק, אז אין דרך לזהות אותם. נהגי המוניות היום צריכים להיזהר, מפחיד ומסוכן להעלות אנשים היום למונית..."

יעקב (השם המלא שמור במערכת) הוא נהג מונית ותיק ומבוגר שנשדד שלוש פעמים בשבועות האחרונים. בפעם הראשונה עצר אותו בהדר יהודי נחמד, לדבריו, שעטה מסיכה על פניו, נסע איתו לקריית אליעזר ושם שאל אותו אם יש לו עודף ממאה ש"ח. ברגע שיעקב התכוון לתת לו את הכסף, הוא לקח ממנו בכוח גם את השטר של המאה וגם את העודף ולקינוח אף גנב את מטען הטלפון של יעקב. יעקב שהוא אדם מבוגר ולא בריא כמו אותו צעיר ולא יכול היה לצאת מהמונית ולרדוף אחריו, נשאר חסר אונים בתוך המונית. בפעם השנייה נשדד יעקב, נהג המונית המבוגר על ידי… אותו אדם! שעשה לו את אותו התרגיל פעמיים. לדברי יעקב הוא לא זיהה אותו מאחר והגנב היה לבוש בבגדים שונים ועטה על פניו מסיכה. הגנב עלה הפעם ברחוב הרצליה בהדר ואמר לו לנסוע לרחוב אלנבי שם שדד ממנו בכוח מאתיים ₪ ושוב נעלם. רק ברגע שהגנב דיבר אליו ולקח את כספו הבין יעקב שמדובר באותו האדם. בראשון האחרון, בשעה שש בבוקר, התרחש השוד השלישי, כאשר עצר את יעקב אדם ברחוב החלוץ וביקש לנסוע מספר רחובות בתוך הדר, שם ביקש מיעקב עודף, לקח את השטר של המאתיים בכוח וברח. משיחות עם נהגים נוספים, מסתבר שמקרים מסוג זה קורים לנהגים רבים בחיפה.

אשתו של יעקב בשיחה עם ניוזים צפון: "יעקב הגיש תלונה במשטרה בפעם השנייה שזה קרה לו. הם רשמו את הפרטים ושלחו לנו הודעה שהם מטפלים בזה אבל אנחנו לא יודעים מה יהיה. בתחנה אמרו לנו שזה קורה להרבה נהגים. אמרתי לבעלי שלא יעלה מהרחוב כאלה שבאים עם מסיכה אבל הבעיה היא שמי שעולה למונית חייב להיות עם מסיכה על פי חוק, אז אין דרך לזהות אותם. נהגי המוניות היום צריכים להיזהר, מפחיד ומסוכן להעלות אנשים היום למונית…"

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות