התמיכה החיפאית המפתיעה והבכירה בכנס של גדעון סער בחיפה: תמי ברק

חברת מועצת העיר ויו"ר נעמ"ת מרחב חיפה והקריות, תמי ברק: "מאז ומתמיד הערכתי מאוד את גדעון סער... אני מצפה שגדעון יקבל למרות הסקרים כחמישה עשר מנדטים"

גדעון סער ערך כנס בחירות בביט בחיפה בו נכחו מאות אנשים, ביניהם יפעת שאשא ביטון. צביקה האוזר ועוד מכובדים חיפאים. בין התומכים שהגיעו להקשיב לסער בלטה במיוחד חברת מועצת העיר חיפה ויו"ר נעמת מרחב חיפה והקריות תמי ברק שהודיעה כי היא כאן על מנת להביע תמיכה בגדעון סער שהגיע עם אשתו גאולה אשר זכתה לזר פרחים מזאב סוננזון מנהל המטה בחיפה וסגנו משה ג'מוס, וכך אמר גדעון לקהל- 'אני רוצה להגיד לכם משהו לפני שאני מתחיל לדבר שאני זכיתי בגאולה אשתי המדהימה.' לפני האירוע נפגשו סער ותמי ברק ביחידות ודיברו על הפעילות של ברק למען סער ואז הצטרפו גם אודי ורמי ביאדי שמביאים אחריהם לסער קולות רבים מהמגזר הערבי בצפון.

תמי ברק בתגובה לניוזים צפון: "מאז ומתמיד הערכתי מאוד את גדעון סער עוד כשהיה בליכוד. בעיניי הוא היה שר החינוך הכי טוב שהיה במדינה וכשחבריי הליכודניקים הציעו לי להצטרף לליכוד אמרתי כשגדעון סער יחליף את ביבי אצטרף לליכוד אבל זה לא קרה ולכן עכשיו כשהוא מתמודד לבד מיד התגייסתי לעזור לו כי בעיניי הוא האיש היחידי מכל המועמדים שיכול לחבר את כולם משמאל ומימין ולהרכיב ממשלה יציבה. אני מצפה שגדעון יקבל למרות הסקרים כחמישה עשר מנדטים ובכל מקרה הוא הבטיח לי שדרכנו ארוכה והוא ימשיך עם המפלגה שהקים עוד הרבה מאוד זמן."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות