צפו: ירה לעבר רכבו של שוטר כנקמה על דוח קורנה שקיבל ממנו בסך 500 שקל

צעיר בן 18מצפון הארץ וחבריו ירו לעבר רכב של שוטר, לאחר שיום קודם קיבל ממנו דו"ח בסך 500 שקל על הפרת הנחיות הקורונה

שוטרי משטרת ישראל עצרו שני חשודים לאחר שירו על רכב שוטר מכפר ריינה שמשרת בתחנת נצרת, הרקע לירי – דו"ח קורונה שנרשם לאחד מהם יום קודם לכן.

אחד מהחשודים תושב נצרת בן 18 נעצר על ידי שוטר בביקורת שיגרתית במסגרת פעילות אכיפת הסגר, לחשוד נרשם דוח קורנה על סך 500 שקל ולאחר שאיים על השוטר נמצא אף אגרופן ברשותו.

יום לאחר המקרה חבר אותו חשוד לשני קרובי משפחה בני 20-21 אשר מתגוררים בסמוך לביתו של השוטר על מנת לנקום בשוטר ולבצע ירי לעבר השוטר.

החשודים הצטיידו בנשק הסירו את לוחיות הזיהוי של הרכב אות לקחו ממגרש רכבים ובשעות הלילה הגיע סמוך לביתו של השוטר פתחו בירי מסיבי אל עבר רכבו הפרטי של השוטר שחנה בסמוך לביתו. לאחר מכן נמלטו מהמקום.

המשטרה פתחה בחקירה נרחבת ומיומנת בליווי של הפרקליטה אליזבט קדמון מפרקליטות מחוז צפון והצליחה לגלות את זהותם של שני החשודים.

כנגד שניהם – ג'מאל נפאפעה בן 18 תושב נצרת, ועבד אלרחמן גראבה בן 21 תושב ריינה- הוגשו כתב אישום ובקשות למעצרם עד תום ההליכים, כל אחד לפי חלקו במעשה, בין היתר בעבירות נשיאת נשק, קשירת קשר לפשע, ירי מנשק חם באזור מגורים, חבלה במזיד ברכב והפרעה לשוטר במילוי תפקידו.

 

צילומים: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות