נתפס תושב הצפון שהצית וירה לעבר מספר סניפים של חברת "שלמה סיקסט" בחיפה ובאזור נשר והקריות, כניסיון סחיטה של דמי פרוטקשן

בתום חקירת משטרה: יוגש הבוקר כתב אישום נגד תושב הצפון בחשד להצתה של אולם התצוגה של חברת ליסינג בחיפב ובעוד סניפים בצפון, כניסיון סחיטת דמי פרוטקשן

 

משטרת ישראל ניהלה במהלך החודשים האחרונים חקירה סמויה שעניינה מספר מקרי הצתה וירי נגד סניפים של חברת ליסינג בתחומי מחוז חוף וצפון, במסגרתה אספו חוקרי היחידה המרכזית במחוז חוף, עדויות וראיות שונות הקושרות על פי החשד את תושב דבוריה בן 26 לביצוע עבירות חמורות, של הצתה, וירי לעבר כלי רכב של החברה.

ראשיתה של הפרשיה לפני מספר חודשים, עם קבלת תלונה בתחנת משטרת זבולון מבעליה של חברת ליסינג בדבר הצתת משרדי החברה בחיפה. כאשר בהמשך התקבלו תלונות נוספות מבעל החברה על ירי לעבר כלי רכב שחנו במגרשי החברה וכן הצתת כלי רכב נוספים.

כאמור, עם קבלת התלונה פתחה היחידה המרכזית במחוז חוף בחקירה סמויה, תוך הפעלת אמצעים טכנולוגיים מגוונים שאפשרו איסוף ראיות רלוונטיות והתפתחות החקירה.

עם מעבר החקירה לפני כשבועיים לשלב הגלוי, עצרו חוקרי ובלשי ימ"ר חוף בשת"פ כוחות יס"מ, תושב דבוריה בן 26 בחשד לביצוע המעשים.

כאמור, מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת והבוקר, כאמור, תגיש פרקליטות מחוז צפון כתב אישום נגד החשוד ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

 

צילום אילוסטרציה: כיבוי חוף

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות