6 כיתות של מעונות יום יוקמו בשכונת "נאות אפק" בקריית ביאליק ולא רק שם

יוצא לדרך מכרז להקמת 6 כיתות של מעונות יום בשכונת "נאות אפק" בקריית ביאליק בעלות של כ-6 מיליון שקלים. בנוסף, אושר תקציב של 196,000 שקל לתכנון מעון יום נוסף בשכונת "גבעת הרקפות"

עיריית קריית ביאליק מקדמת הקמת 6 כיתות של מעונות יום בשכונת "נאות אפק" בעלות של כ-6 מיליון שקלים.

המכרז להקמת המעונות עתיד להתפרסם בשבוע הקרוב. בנוסף לכך אושר תקציב של 196,000 שקל לתכנון מעון יום נוסף בשכונת "גבעת הרקפות".

ראש העיר אלי דוקורסקי: "אני שמח כי יותר ויותר משפחות צעירות עם ילדים בגיל הרך בוחרות להתגורר בקריית ביאליק מתוך ההכרה בחינוך האיכותי אותו יקבלו ילדיהם בעיר. העירייה פועלת למתן פתרונות חינוך במסגרות ציבוריות ומפוקחות לגילאים מלידה ועד גיל 3.

"בתקופתי כראש העיר הקמתי ארבעה מעונות יום חדשים וכעת פועלים בעיר שבעה מעונות.  המעונות היום שיוקמו בשכונת 'נאות אפק' הם בני 6 כיתות כאשר לרוב נבנים מעונות של 3 כיתות בלבד. בעתיד בכוונתנו להרחיב את השירות שניתן לגילאים הצעירים תחת פיקוח קפדני".

 

בתמונה: חצר מעון היום בנאות אפק. צילום: עיריית קריית ביאליק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות