בשעות אלו: עובדי עיריית חיפה מנקים את תעלות הניקוז מסחף בוץ ואבנים, כדי למנוע הצפות

בשעות אלו: עובדי עיריית חיפה פועלים לניקוי מערכות הניקוז מכמויות סחף גדולות, שנסחפו אליהן בעקבות הגשמים העזים

 

במהלך חודשי הקיץ ביצעה העירייה שורה ארוכה של פעולות היערכות לקראת החורף. במסגרת זו נוקו אלפי פתחי ותעלות ניקוז, נבדקה תקינות מערכות השאיבה והחיישנים במעברים התת קרקעיים ונגזמו עצים יבשים ומסוכנים, שעלולים לקרוס כתוצאה ממשבי רוח עזים.

הגשמים העזים הפוקדים את האזור, לאחר הפוגה ממושכת בגשמים, מביאים עמם סחף רב של בוץ, אבנים, חומרי חציבה, עלים וחומרים נוספים אשר נסחפים בעוצמה רבה למערכות הניקוז וגורמים לסתימתם.

על מנת למנוע ככל הניתן את סתימת המערכות ופתיחתן בעת הצורך, פועלים עובדי מחלקת הניקוז בימים אלה בכוחות מתוגברים בכל שעות היום.

ראש מנהל התפעול אוהד דורפמן, אשר מוביל את היערכות העירייה בנושא ציין כי פעילות מחלקת הניקוז מהווה חלק מהתמודדות העירייה עם פגעי מזג האוויר. הפעילות מתבצעת בהתאם לרמות כוננות המותאמות מדי יום במהלך תקופת החורף לתחזיות השירות המטאורולוגי.

 

צילום: עיריית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות