נער בן 17 יואשם ברצח הצעיר בן ה-20 בטירת כרמל לפני כחודש ימים. דקר למוות בעקבות סכסוך סתמי

המשטרה פענחה את תיק הרצח בטירת כרמל לפני כחודש, בו נדקר למוות ברחוב האצ"ל צעיר בן 20. נער בן 17 יואשם ברצח, כשדקר למוות את הקורבן בשל סכסוך סתמי ביניהם 

לפני כחודש בתאריך 13.12.20 התקבל דיווח במוקד 100, בדבר אירוע דקירה של גבר בשנות ה- 20 לחייו, ברחוב האצ"ל בטירת כרמל, כאשר גורמי רפואה שהוזעקו למקום פינו אותו באורח אנוש למרכז הרפואי רמב"ם בחיפה שם נקבע מותו.

בתוך כך, חוקרי היחידה המרכזית של מחוז חוף, ניהלו חקירה מורכבת תוך הפעלת אמצעים טכנולוגיים שונים, איסוף ממצאים מהזירה על ידי יחידת הזיהוי הפלילי וגביית עדויות רבות, כאשר כל אלה הביאו לפענוי הרצח ומעצר תושב טירת כרמל בן 17, בחשד למעורבות ברצח על רקע סכסוך סתמי בין הצדדים.

כאמור, בתום החקירה נאספו הממצאים שאפשרו הבוקר את הגשת הצהרת התובע נגד החשוד ובימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום על ידי פרקליטות מחוז חיפה ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

הצעיר שנרצח אינו עבריין מוכר, אבל בעבר הסתבך עם החוק והוגש נגדו כתב אישום בגין תקיפה של עובדים זרים.

 

צילום מהזירה: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות