שיא במספר חולי הקורונה המאושפזים בביה"ח "בני ציון" מאז פרוץ המגיפה. היום תפתח מחלקה נוספת בשל עומס

מחלקת קורונה נוספת צפויה להיפתח בשעות הקרובות במרכז הרפואי בני ציון. צה"ל תיגבר הבוקר באמצעות יחידת מילואים את המערך הלוגיסטי בבית החולים. שיא חדש במספר חולי קורונה המאושפזים בביה"ח

60 חולים מאושפזים כעת במחלקות קורונה במרכז הרפואי בני ציון בחיפה, מתוכם 42 במצב קשה (5 מונשמים), 17 במצב בינוני ו-1 במצב קל.

מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון, ד"ר אוהד הוכמן: "לצערנו, נשבר היום שיא חדש במספר חולי קורונה המאושפזים בבית החולים. מרביתם של החולים במצב קשה ומורכב והצוותים הרפואיים עושים את המיטב בכדי לתת מענה להמשך העלייה במספר חולי הקורונה. אנחנו נערכים לפתיחתה בשעות הקרובות של מחלקת קורונה נוספת בבית החולים".

ד"ר הוכמן אמר עוד: "חיילי מילואים מיחידת היחצ"ב בצה"ל תגברו הבוקר את המערך הלוגיסטי בביה"ח לנוכח העומסים, מחסור בכוח אדם – בעיקר אחים ואחיות גם כתוצאה מבידוד שבו מצויים חלק מאנשי הצוות ואם תימשך העלייה במספר החולים, ניאלץ לבקש תגבור נוסף מצה"ל".

 

צילום אילוסטרציה: דוברות מד"א

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות