בשורה לנוסעים בכרמלית: מפברואר ניתן לשלם על הנסיעות, דרך הנייד

החל מחודש פברואר 2021 ניתן יהיה לשלם עבור הנסיעה בכרמלית גם באמצעות אפליקציות התשלום החדשות *שלא בדומה לכרטיס הרב-קו, השימוש באפליקציות התשלום אינו מצריך טעינה מראש של חוזה נסיעה או של כסף מזומן, והתשלום בהן מחושב על-פי משך הנסיעה

האפליקציות "התחנה" של משרד התחבורה, מוביט, ANYWAY ורב פס הושקו בימים האחרונים כאמצעי תשלום בתחבורה הציבורית. לצורך השימוש באפליקציות הוחלפו המחסומים הישנים שהותקנו לפני כ – 27 שנים בכניסה לרציפים עם חידוש פעילותה של הכרמלית.

מחסומי הכנף החדשים עשויים זכוכית ויאפשרו כאמור את השימוש באפליקציות לצד המשך השימוש ברב קו ובכרטיסי הנסיעה החד פעמיים אותן ניתן להמשיך ולרכוש במזומן ובאשראי במכונות התשלום המוצבות בכל אחת מתחנות הכרמלית.

יצוין כי בניגוד לרב קו השימוש באפליקציות אינו מחייב טעינה מראש או שימוש בכסף מזומן שכן החיוב יתבצע בסוף החודש בהתאם לאפשרות התשלום הזולה ביותר.

 

צילום: עיריית חיפה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות