תושב חיפה בן 26 ניסה לדרוס בעל מטע, אחרי שלקח ממנו באלימות את הנייד שלו וניסה להימלט

המשטרה הגישה הבוקר כתב אישום נגד תושב חיפה בן 26 שעל פי החשד תקף יחד עם אחר תושב כפר מסריק וגנב ממנו את הטלפון הנייד, תוך שהוא אף מנסה לדרוס אותו

 

המשטרה פתחה בחקירה לפני כשבועיים עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר תקיפתו של תושב כפר מסריק וגניבת הטלפון הנייד שבבעלותו.

מהחקירה עולה כי הקורבן, מנהל מטע חקלאי בכפר מסריק הבחין בחשוד יחד עם אחר בשטח המטע וכשניגש לשוחח עמו, החשוד יחד עם אחר תקף אותו בידיו וחטף ממנו את הטלפון הנייד שבבעלותו.

בהמשך לאמור, הקורבן ניסה למנוע מהחשוד לעזוב את המטע והחשוד נסע עם רכבו לעבר הקורבן אשר נאלץ לקפוץ על מכסה המנוע של הרכב כשהחשוד נהג בצורה פרועה תוך שהוא סוטה בפראות ימינה ושמאלה עד שהקורבן נפל ממכסה המנוע של הרכב ונחבל בכל חלקי גופו.

לאחר ביצוע פעולות חקירה מהירות שכללו גביית עדויות ושימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, עצרו שוטרי תחנת עכו את החשוד, תושב חיפה בן 26, לחקירה בתחנת המשטרה בעכו ובחיפוש שנערך ברכבו תפסו השוטרים ממצאים הקושרים אותו לעבירה המיוחסת לו.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת והבוקר, כאמור, הגישה חטיבת התביעות של משטרת ישראל כתב אישום נגד החשוד ובקשה למעצרו עד תום ההליכים לבית משפט השלום בעכו.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות