דליפת דלק בחניון מבנה בתי המשפט בחיפה. 7 צוותי כיבוי פועלים במקום

לפני כשעה הוזעקו למתחם בתי המשפט בחיפה, 7 צוותי כיבוי, לאחר שדווח על דליפת דלק מסוכנת מקירות החניון במתחם. כנראה הדליפה מקורה בתחנת הדלק במקום

דליפת דלק במבנה בתי המשפט בחיפה

שבעה צוותי כיבוי בפיקודו של סגן מפקד כבאות והצלה תחנת חיפה משה לוי פועלים כעת בדליפת דלק בקומה 4- של חניון שמקורה ככל הנראה מתחנת דלק שנמצאת מתחת למבנה בתי המשפט ברחוב פלים שבחיפה.
לוחמי האש מעידים על נזילת דלק מהקירות בחניון וצוות ניטור שנמצא בקומה מדד ערכים ואדי דלק לא מבוטלים העלולים לגרום להתלקחות ופיצוץ.
נכון לעכשיו החניון נחסם לכניסת אנשים ובגלל אופי הסיכון גם המבנה שמעל מפונה מאזרחים, מפוחים הופעלו להוצאת אדי הדלק אך עדיין ישנה סכנה גבוהה ואווירה נפיצה בשל אדים אלו.שתי מיכליות בדרך למקום לבצע שאיבה ממיכלי התחנה.

בעקבות דליפת מיכלי דלק בתחנת הדלק דור אלון שבשדרות פל ים בחיפה, לאחר ביצוע הערכת מצב בראשות סגן מפקד תחנת חיפה, הוחלט על פינוי בניין ״אורן 1״ לרבות החניון הסמוך.

 

צילומים: דוברות כיבוי חוף

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות