"אורים להורים" – חודש של הרצאות ומופעים Online, להורים תושבי חיפה, ללא עלות. מהדר לוי ועד אריק זאבי

אריק זאבי, הדר לוי, גלית יצפאן ועוד יעבירו להורים תושבי חיפה סדרת מופעים והרצאות שיועברו בזום ובחינם. כל זאת לאורך חודש דצמבר

תחת הכותרת "אורים להורים" תקיים מנהלת ההורים של עיריית חיפה גם השנה במהלך חודש דצמבר שורה של מופעים והרצאות חינם להורים תושבי העיר חיפה.

האירועים המתקיימים השנה בשל מגפת הקורונה במתכונת מקוונת נועדו להעניק להורים כלים מקצועיים להתמודדות יעילה עם אתגרי התקופה ולפיתוח חוסן אישי ומשפחתי.

האירועים יתקיימו מידי שבוע בשעה 20:30 באמצעות אפליקציית זום:
7/12 הדר לוי מופע אינטראקטיבי קורע מצחוק!
10/12 איימן נאחס – מופע סטנדאפ בשפה הערבית הורות ואתגרים ברוח התקופה
15/12 ערן שחר ד"ר להתלהבות
22/12 גלית יצפאן "רגע של הפרעת קשב ((adhd"
29/12 אריק זאבי "לנצח בקרבות היום יום".
ההרצאות מתקיימות באמצעות אפליקציית Zoom וחלקן מועברות בשידור חי לדף הפייסבוק של מינהלת הורים, מוזמנים לעקוב – www.facebook.com/horimhaifa1.
ההרשמה באתר מינהלת הורים חיפה – www.horimhaifa.co.il.

אירועי "אורים להורים" שכבר הפכו למסורת בעיר מתקיימים ביוזמת מינהלת הורים חיפה – פרויקט ייחודי לעיר חיפה, אשר הוקם במטרה להעמיק את הנוכחות ההורית בחיי הילדים, לשפר את התקשורת, לחזק את התא המשפחתי כתומך בהצלחה של הילדים ולקדם דיאלוג ושותפויות במרחב החינוכי קהילתי.

*סיגל ציוני חברת מועצת העיר, מחזיקת תיק החינוך בעיריית חיפה ויו"ר מינהלת הורים:* "אנו גאים במודל ייחודי פורץ דרך שאין כמותו בכל הארץ – חיפה מדברת הורות ובנתה תשתיות איתנות ומשמעותית שמוכיחות את עצמן בשגרה וביתר שאת גם במצבי חירום. את סיומה של שנת 2020 המאתגרת נציין בחודש של מופעים והרצאות שנקיים במרחב הוירטואלי. מינהלת הורים ממשיכה להיות כאן בשביל ההורים עם המון אור ואהבה. חג הורים ואורים שמח!.

 

צילום: ויקיפדיה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות