שני צעירים מעתלית שפרצו למספר כלי רכב, נתפסו על ידי קצין משטרה המתגורר במקום. תוך מעצרם הם איימו עליו: "אנחנו יודעים איפה אתה גר"

המשטרה הגישה בסוף השבוע כתב אישום נגד שני תושבי עתלית שפרצו ל-6 כלי רכב וגנבו מהם רכוש וכן שאיימו על קצין משטרה שעצר אותם

 

המשטרה פתחה בחקירה לפני כשבוע לאחר ששני פועלי בניין שעבדו בעתלית התדפקו על דלת ביתו של תושב היישוב הואיל שסברו שרכבו נפרץ על ידי שני חשודים בהם הבחינו בקרבת מקום.

שני הפועלים הובילו את תושב המקום, שהינו קצין משטרה, לכיוון המצאותם של החשודים והקצין שערך סריקות אחר החשודים תפס אותם בקרבת מקום ועצר אותם בסיוע שוטרי תחנת טירת כרמל בחשד לביצוע המעשים.

בחיפוש שנערך על שני החשודים, תושבי עתלית בשנות ה- 20 לחייהם נתפסו ממצאים הקושרים אותם לעבירות המיוחסות להם וכן כלי פריצה.

מכתב האישום שהוגש לבית משפט השלום בחיפה עולה כי בעת מעצרם החשודים איימו על קצין המשטרה בכך שאמרו לו: "אנחנו מכירים אותך, יודעים איפה אתה גר, אם לא היה לך ברזלים זה היה נגמר אחרת, אנחנו עוד ניפגש.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת ובתום החקירה שכללה איסוף עדויות ואיסוף ממצאים פורנזיים הגישה בסוף השבוע חטיבת התביעות של משטרת ישראל כתב אישום ובקשה למעצרם של החשודים עד תום ההליכים לבית משפט השלום בחיפה בגין התפרצות לרכב ואיומים.

 

בתמונות: כלי הרכב שנפרצו. צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות