עושים כבוד: עובדי עיריית חיפה חוגגים יומולדת למשה מזרחי, יו"ר ההסתדרות במרחב

משה מזרחי: "אני מודה לארגון עובדי עיריית חיפה על הכבוד והמחווה המרגשת, הארגון היה עבורי בית מתחילת דרכי בשנת 1971 במשך 46 שנה והוא יקר וקרוב לליבי. אני מחבק אתכם ואת כל ציבור העובדים בעיריית חיפה, מוקיר ואוהב אתכם"

ארגון עובדי עיריית חיפה הזמין היום את מר משה מזרחי יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה לרגל יום הולדתו החל מחר. החברים הצטלמו עם יו"ר ההסתדרות במרחב וחגגו עימו את יום הולדתו, הגישו דברי מתיקה וברוח זו אחלו לו ברכות לחיים מתוקים ומוצלחים. בנוסף, הודו לו על שיתוף פעולה מבורך ופורה בין הארגון להסתדרות.
נכחו באירוע (לפי עמידת המצולמים בתמונה המצורפת- משמאל לימין): טנגיז בוזוקשווילי סגן יו"ר ועד אגף שפע , דוד לוי – יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות חיפה, יפית מזרחי יו"ר ועד האקדמאים, בוזי אפרת גזבר ארגון העובדים, משה מזרחי יו"ר ההסתדרות במרחב, דוד וקנין– יו"ר ארגון העובדים לשעבר, אמנון עידו- יו"ר ועד עובדים המכהן, יעקב גבאי– סגן יו"ר ההסתדרות במרחב, לאה לחם- סגן מנהל הכספים והכללי, נועם אשכנזי – סגן יו"ר תברואה וגלית דיין- מ"מ יו"ר הועד. במפגש נכחו גם עיסא אבו רביע – סגן לענייני מגזר ערבי, רן חלוואני מחזיק תיק הרשויות בהסתדרות המרחב ושפרה ענתבי מנכ"לית העמותה לספורט במקומות העבודה.
משה מזרחי: "אני מודה לארגון עובדי עיריית חיפה על הכבוד והמחווה המרגשת, הארגון היה עבורי בית מתחילת דרכי בשנת 1971 במשך 46 שנה והוא יקר וקרוב לליבי. אני מחבק אתכם ואת כל ציבור העובדים בעיריית חיפה, מוקיר ואוהב אתכם".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות