ים מחפש מקום וזוכה בפרס: הישג מרשים לתלמידי מגמת הקולנוע של בית הספר עירוני ה'

סרטו של בוגר המגמה, ים תמים, זכה במקום הראשון בפסטיבל הבינלאומי לסרטי צעירים שנערך בדוברובניק שבקרואטיה

סרטו של הבמאי הצעיר, ים תמים, בוגר מגמת הקולנוע של תיכון עירוני ה', זכה במקום הראשון בקטגוריית סרטי תעודה בפסטיבל הסרטים של דוברובניק שבקרואטיה לצעירים בגילאי 16-20. הסרט, "מחפש מקום", עוסק בחייו האישיים של ים תמים, בימאי הסרט, שהתמודד עם אתגרים קשים מאוד. לים לא היה מקום בבית. הוא עבד בלילות ולמד ביום והתלבט אם לעזוב לארה"ב או להישאר בארץ להתגייס. הסרט, אותו ביים תמים, היה הסרט היחיד מישראל שהתקבל לתחרות הבינלאומית, בה לקחו חלק בין היתר גם מדינות כמו איטליה, צרפת, ספרד וקרואטיה. הפסטיבל התקיים ברוח ימים אלה ביו טיוב לייב.

ים תמים לניוזים צפון: "יצירת הסרט הייתה חוויה מיוחדת, זו פעם ראשונה שאני זוכה לדבר על סיפור חיי בצורה כזו פומבית. הצילומים התבצעו בצורה הכי מקצועית שיכולתי לבקש וקיבלתי את המקום שלי לנסות ולהשרות מעט תקווה בקרב ילדים שהמזל שלהם לא עמד לצידם ולהראות להם שיש דרך להתמודד ולפרוח."

שלט הסרט 'מחפש מקום'

חגית לוי, מנהלת המרחב החינוכי תיכון עירוני ה': "יישר כוח לים ולצוותו על יצירה שנכתבה בפתיחות ובכנות רבה כל כך. יישר כוח לצוות המורים המסור של מגמת הקולנוע בעירוני ה' המצליח לפתוח את ליבם של התלמידים לספר את סיפור חייהם ולעשות זאת בשפה קולנועית במקצועיות שלא הייתה מביישת יוצרים בוגרים בעלי שם בעולם הקולנוע".

שלומי תמים, אביו של ים ופעיל סביבתי ידוע בחיפה: כאבא גאה ואוהב של ים, אני אומר שחיפה צריכה להשקיע בתרבות המון משאבים, הרבה יותר ממה שהושקע עד היום, כי אם חיפה לא תשקיע באומנות ובתרבות היא תישאר עיר תעשייה לנצח, אומנות ותרבות מביאות תיירות."

מביא כבוד. ים תמים. צילום עצמימביא כבוד. ים תמים. צילום עצמי
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות