עו"ד שרית גולן, יו"ר איגוד ערים להגנת הסביבה מפרץ חיפה: "ניתוח תחנות הניטור במהלך יום הכיפורים מצביע שוב על העובדה כי בעוד בכל הארץ נהנים מאוויר נקי ביום הכיפורים, הרי שבמפרץ חיפה העסקים כרגיל"

המשרד להגנת הסביבה פרסם הודעה על הירידה בפליטות במהלך יום הכיפורים בכל הארץ, עו"ד גולן מיהרה להגיב

במהלך יום הכיפורים היו ירידות בפליטות בכל הארץ, בעקבות הודעה לעיתונות שהוציא המשרד להגנת הסביבה על הירידה בפליטות אומרת עו"ד שרית גולן, יו"ר איגוד ערים להגנת הסביבה מפרץ חיפה: "ניתוח תחנות הניטור במהלך יום הכיפורים מצביע שוב על העובדה כי בעוד בכל הארץ נהנים מאוויר נקי ביום הכיפורים, הרי שבמפרץ חיפה העסקים כרגיל. כך למשל, ביחס לבנזן הנפלט גם מתחבורה וגם מתעשייה, הרי שבניידת 4 הסמוכה לבז״ן ראינו עליות בבנזן לאורך יום הכיפורים. בנוסף, בתחנות ניטור נוספות ראינו עליות בתחמוצות חנקן. עליות אלו מצביעות על החלק המשמעותי של התעשייה בתרומה לזיהום האוויר בישובים סובבי מפעלי התעשייה במפרץ וביניהם בז"ן. אומנם, המשרד להגנת הסביבה מסביר את העליה בתחמוצות חנקן בשריפה בעכו, אך עלייה נרשמה דווקא בתחנות הדרומיות למפעלים ולא באלו הקרובות לעכו בהכרח ולכן להערכתי מדובר על פליטות של המפעלים באזור".

מאיגוד ערים להגנת הסביבה מפרץ חיפה צירפו גרף להמחשה. 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות