מפגש חגיגי בין מנכ"ל עיריית חיפה והעיתונות המקומית נערך בהרמת הכוסית לכבוד השנה החדשה

מנכ"ל עיריית חיפה, אוהד שגב: "אני מקווה מאוד שאנחנו צועדים בכיוון הנכון על מנת באמת שבסופו של תהליך או בתחילתו של תהליך לשים את תושבי חיפה במרכז התמונה, התושב הוא המרכז, לא העובדים ולא ההנהלה ולא אף אחד"

לקראת השנה החדשה נערך במחלקת הדוברות של עיריית חיפה מפגש חשוב ומעניין שלא נראה כמותו בשנתיים האחרונות, הרמת כוסית לקראת השנה החדשה בה ישבו עיתונאי הצפון יחד עם דובר העירייה אלירן טל וצוותו ועם מנכ"ל העירייה הנכנס אוהד שגב. המפגש החשוב ותוכן הדברים של הדובר, המנכ"ל וכן נציג העיתונאים שדיבר בשמם במפגש, דני סיריוטי מישראל היום, מבשרים אולי על עידן חדש שנפתח בין העיתונות החיפאית לעיריית חיפה.

מנכ"ל עיריית חיפה, אוהד שגב: "כשאני נותן תשובה כזאת או אחרת זה יכול להיות תוך כדי מיליון ואחד דברים ואח"כ אני צריך להגיד למה התכוונתי לכן אני לרוב משתדל לא לענות, בכלל, אני לא חושב שתפקידי להיות בפרונט התקשורתי, אני חושב כך במשך כל השנים בהן עבדתי אומנם במקום אחר עם קצת פחות כלי תקשורת, אבל עדיין. שמחתי שאלירן נכנס פה לתפקיד די בסמוך אלי, כמה ימים לפני שנכנסתי, שמחתי מאוד כי את אלירן הכרתי מההיסטוריה שלי פה בחיפה, אני מכיר חלק מהכתבים, גם מהרדיו וגם מהעיתונות, אני מכיר אותם שנים אחרונה. הבנתי כבר מזמן שלכל אחד יש את התפקיד שלו, כל עוד הביקורת היא עניינית והיא נשארת בגבול העניין, זה בסדר להתקיל על איזה התנהלות שלא נראית תקינה או שיש עליה הסתייגות או כל דבר, זה מקובל ובלבד שכל אחד מאיתנו זוכר מה גבולות הגיזרה שלו אז זה בסדר גמור.

אני חושב שיש פה אגף דוברות סופר מקצועי שמקדם פה דברים שלעיתים נראים יותר לעיתים נראים פחות, אני חושב שבסוף אתם בתקשורת זכאים לקבל מאתנו את כל האינפורמציה ובלבד שאנחנו מבינים שאתם עושים את תפקידכם הציבורי ואנחנו עושים את תפקידנו הציבורי נכון.

יש פה עירייה עם עובדים מצוינים, אני חושב שהרבה תלוי מי מוביל את העסק הזה ואני מקווה מאוד שאנחנו צועדים בכיוון הנכון על מנת באמת שבסופו של תהליך או בתחילתו של תהליך לשים את תושבי חיפה במרכז התמונה, התושב הוא מרכז, לא העובדים ולא ההנהלה ולא אף אחד, התושב הוא זה שמשלם לי את המשכורת ואני זה שזוכר את זה, זה ככה כבר 17 שנה. אני בהחלט מקווה שכל המערכת פונה כעת לכיוון הזה.

אני מאחל לכם שנה טובה, בריאות לכם ומשפחה שלכם ואני מקווה שהקורונה תסתלק."

הרמת כוסית בעיריית חיפה. העיתונאים, הדובר ומנכל העירייה. צילום ניוזים

דובר עיריית חיפה, אלירן טל: "בחצי השנה שאני בתפקיד, אנחנו עושים מאמץ אמיתי לתת את המענה הכי טוב שאפשר אם זה בתגובות במענה לעיתונות, אם זה בהנגשה במידע שיוצא מכאן החוצה ואם זה בחיזוק המערך הדיגיטלי. אני חושב שאנחנו מצליחים בכל הזרועות האלה בצורה לא רעה, כשהתפקיד שלנו הוא להיות כיפת הברזל של עיריית חיפה והתפקיד שלכם הוא גם כמובן למתוח ביקורת וגם להאיר דברים שמתנהלים אולי בצורה פחות טובה ויש התנגשויות וזה בסדר אבל סך הכל את רובכם אני מכיר הרבה מאוד שנים ומעריך ונמשיך לעבוד בצורה טובה ונגביר את שיתוף הפעולה ואני חושב שאם נסכם את הדברים אז השנה יותר מתמיד שתכלה שנה וקללותיה ושתהיה שנה טובה שנה של בריאות ופרנסה טובה ושנזכה לימים יותר טובים ולבריאות, לנו ולמשפחות שלנו.

בשם העיתונאים. דני סיריוטי . צילום ניוזים

דני סיריוטי, ישראל היום: "אומר כמה דברים בשם כולנו, מאז  הכניסה של אלירן לתפקיד אנחנו מרגישים שינוי במגמה, יותר נכונות לעמוד בעבודה מול העיתונאים ואני מקווה מאוד שהשנה הזו תהיה מאחורינו עם כל הצרות והבעיות שלה ושנמשיך ככה בדרך הזו שנפתחה, שתהיה לנו אחלה שנה ושנמשיך בעבודה פורייה בריאות ובשורות טובות לכולם."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות