בעקבות הסרטון ברשת: המשטרה סגרה את מועדון "הסליק" בחיפה, בו נראו מבלים בצפיפות וללא מסיכות. ראש עיריית חיפה: "את מי החוגגים מסדרים, אם יבכו כשקרוביהם יגססו?"

המשטרה סגרה את מועדון הבר "הסליק" בחיפה, שפעל בניגוד לתנאי "התו הסגול". הסגירה בעקבות הסרטון ברשת שהראה חוגגים במועדון ללא מסיכטת ובצפיפות

 

במסגרת פעילות פיקוח ואכיפה שמבצעת משטרת ישראל במתחמי בילוי ומועדונים, לבחינת עמידה בהנחיות משרד הבריאות, זימנו שוטרי תחנת חיפה היום לשימוע בעל מועדון "הסליק" בעיר שפעל על פי החשד בניגוד לתנאי התו הסגול.

בתום בחינת הממצאים, לרבות אמצעי תיעוד שונים, כולל  סרטון מבילוי בסליק שהסתובב ברשת, עולה כי במקום נכחו מבלים רבים בצפיפות, ללא ריחוק ועטיית מסיכה.

בעל המועדון שכבר הוזהר בעבר ונקנס, זומן לשימוע גם היום ובתום ההליך המקום נסגר ל- 7 ימים.

במשטרה הדגישו: "משטרת ישראל רואה בחומרה הפעלת עסק בניגוד לתקנות לשעת חירום ותפעל באופן מוגבר לאכיפת הנחיות משרד הבריאות, למען שלום הציבור".

בתוך כך, ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם, התייחסה להפרות הקורונה האחרונות ואמרה: "אני רואה בחומרה רבה הפרות כה בוטות של הסדר הציבורי, וההגיון הבריא. לא ברור לי את מי החוגגים חושבים שהם 'מסדרים', והאם יבכו כשקרוביהם יגססו בבתי החולים עוד כמה שבועות. עיריית חיפה הגבירה ותגביר את האכיפה ותעלה מדרגה במקומות בהם יופרו ההנחיות בזלזול."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות