צפו בתיעוד הירי לאור יום על בניין בהדר חיפה. יו"ר גרעין הדר: "לא ייתכן שערבים מלוד ירו כאן חופשי על בניין מגורים ואריתראים יסתובבו חופשי. ראש העיר והממשלה צריכים לעשות משהו"

בעקבות הירי על בניין בהדר בחיפה, לאור יום, יו"ר גרעין הדר יוצא בתביעה נוקבת להתערבות הממשלה וראש העיר: "לא יתכן שערבים מלוד ירו כך לאור יום ואריתראים ישתלטו על השכונה"

בראשון בבוקר בשכונת הדר חיפה, שני צעירים ערבים מלוד ירו לעבר בניין בלי שום היסוס או ניסיון להתחבא ולהסתיר את עצמם. "אם בלוד הם עושים את זה בדרכים חבויות, בחיפה זה לעיני כל", כך מציין יו"ר גרעין הדר חיפה, שמואל ששון,  וקורא לממשלה ולראשת העיר להשקיע בבטחון ולטפל בתופעות הללו בעיר.

"200 מטר מתחת לבית. קוראים לממשלה להשקיע כאן בבטחון. ובהשקעות שיביאו לכאן אנשים למגורים. בסילוק המשפחות עבריינות ממזרח ירושלים שהיגרו לשכונה. ראש העיר בבקשה טפלי לאלתר עם משטרת ההגירה בבדיקת חוקיות המגורים של משפחות אריתראים בשכונה. שכונת הדר מפתח העיר. הגיע הזמן להתעורר", מסכם ששון.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות