שני בעלי מסעדה בחוף נהריה ופאב בעיר – נקנסו, לאחר שקיימו אירועים עם הרבה יותר משתתפים מהמותר, כשרבים ללא מסיכות

המשטרה קנסה במהלך סוף השבוע פאב בנהריה ששהו בו מעל 100 איש טללא מסיכות ומסעדה בחוף בנהריה שהתקיים בה אירוע עם מעל 200 איש

במסגרת פעילות פיקוח ואכיפה יזומה שמבצעת משטרת ישראל במתחמי הבילוי, לבחינת עמידה בהנחיות משרד הבריאות, ערכו בסוף השבוע שוטרי תחנת נהריה ביקורים במספר מקומות בילוי בעיר.

בתוך כך, בבדיקת פאב בעיר נהריה עלה כי במקום שהו מעל 100 אנשים כשהם לא עוטים מסכות על פניהם, בניגוד להנחיות משרד הבריאות.

בנוסף, בבדיקה של מסעדה בחוף הים בה התקיימה חתונה נמצא כי במקום שהו כ- 200 אנשים מבלי שנשמר המרחק הנדרש בין השולחנות במקום וכאשר האורחים לא עטו מסיכות על פניהם.

בעלי העסקים נקנסו בהתאם וכן זומנו לשימוע וקיבלו דו"ח אזהרה.

במשטרה ציינו: "משטרת ישראל רואה בחומרה הפעלת עסק בניגוד לתקנות לשעת חירום המסכן את בריאות הציבור ותפעל באופן מוגבר לאכיפת הנחיות משרד הבריאות, למען שלום הציבור".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות