צעיר מנתניה שהיה חייב מאות אלפי שקלים לאיש שוק אפור מחדרה, נחטף ממקום מחבואו ואולץ לעבוד בעבודה כשכל שכרו משועבד למלווה

פרשיה חמורה של חשד לחטיפת אדם ואיומים, נחשפה על ידי המשטרה. הקורבן, צעיר מנתניה שהיה חייב מאות אלפי שקלים לאיש השוק האפור מחדרה, נחטף ממקום בו התחבא באילת. וזה רק ההתחלה

במהלך חקירת משטרה שהתנהלה בצח"מ מרחב ירקון בגין עבירות במסגרת הלוואות בשוק האפור עלה חשד לאירוע של חטיפת אדם, החזקתו בניגוד לרצונו וגביית החוב ממנו באמצעות איומים ואלימות.

המשטרה פתחה בחקירה סמויה וביצעה פעולות של איסוף ראיות ובסיומה עברה לשלב המעצר של המעורבים.

מחומר החקירה עולה כי הקורבן תושב נתניה כבן 24 צבר חוב כספי בסדר גודל של מאות אש"ח. משלא עמד בהחזרים ומפאת חששו מנושיו, ברח לעיר אילת שם שהה מספר חודשים.

החשוד המרכזי תושב חדרה ביחד עם נוספים הצליח לאתר את הקורבן ואלו הפתיעו אותו ביום שישי שעבר, הכניסו אותו בכוח לרכב והעבירו אותו לדירה בחדרה שם החזיקו בו בניגוד לרצונו.

החשוד כפה על הקורבן לעבוד בעסק של גורם שלישי, כשאת השכר המגיע בעבור העבודה, המעסיק מעביר ישירות אל החשוד.

אתמול (ג) נעצרו שבעה חשודים המעורבים בביצוע החטיפה והאיומים והבוקר (רביעי) הובאו ארבעה מהם לביהמ"ש השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרם.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות