צפו: קבלן השליך שקי פסולת בנייה ברחוב במושבה הגרמנית בחיפה, נתפס על חם אחרי שהתושבים דיווחו וחטף קנס כבד

צפו: קבלן שהשליך פסולת בנייה במקום אסור נלכד במבצע אכיפה מוגבר של מפקחי אגף הפיקוח בעיריית חיפה. כנגד משליך הפסולת נרשם קנס כספי בסך 8000 שקל

פעילות סמויה של אגף הפיקוח הכללי בעיריית חיפה, הביאה אתמול ללכידת קבלן שהשליך עשרות שקי פסולת בנייה בשטח ציבורי באזור המושבה הגרמנית.

מפקחי העירייה ביצעו במהלך השבועות האחרונים תצפיות סמויות אחר הפעילות במקום בעקבות תלונות שהופנו בנושא על ידי תושבי השכונה למוקד העירוני 106.

אתמול נצפה כאמור נהג טנדר שהובילה עשרות שקי פסולת בניה אותה אותם השליך בשטח פתוח בלב המושבה הגרמנית. כנגד הקבלן נרשם קנס כספי בסך 8000 שקל וכן צו פינוי של הפסולת לאתר מורשה ודרישה להשבת המצב בשטח לקדמותו.

בעירייה מציינים: "עיריית חיפה מפעילה נוהל לפינוי פסולת בניין. על פי הנוהל יש להציב מכולה המיועדת לפסולת במקום מאושר בקרבת מקום השיפוץ ולפנות את הפסולת לאתר מורשה באמצעות קבלנים מורשים.

"אגף הפיקוח הכללי ימשיך בפעילות האכיפה הסמויה והגלויה כנגד משלכי פסולת בניין הגורמים לא פעם נזקים כבדים ולעיתים בלתי הפיכים לסביבה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות