חבט באגרופים בפני חברתו, בגלל שלבשה מכנס קצר. דיווח של עד ראייה למקרה בגן הצפון, הביא למרדף בכביש אחר הצעיר ומעצרו, כשהחברה נמצאת ברכב ועל גופה סימני אלימות קשה

המכנסיים שלה היו קצרים מדיי אז תקף אותה באגרופים לפנייה- בשל תושייתו של אזרח שהבחין בעבירה בגן הצפון והתקשר למוקד 100 עצרו השוטרים את הצעיר בן ה-24 בכניסה לכביש 6 

 

לפני 10 ימים התקבלה הודעה במוקד 100 של המשטרה מאזרח מודאג שהבחין במתחם גן הצפון, שסמוך לקיבוץ הגושרים, באלימות הננקטת כלפי בחורה על ידי בחור בזמן שהיא יושבת במושב האחורי של הרכב. האזרח הוסיף, כי הבחור ניפץ לבחורה את הטלפון הנייד.

עם קבלת ההודעה החלו שוטרי משטרת ישראל בפעולות חקירה שונות, תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת לאיתור זהות בעל הרכב ומיקומו. על סמך הממצאים שעלו הוזנקו ניידות מתחנות משטרה שונות לכיוון מסלול נסיעתו של הרכב במטרה לחסום דרכו ולעוצרו.

תוך פחות משעה בלבד מקבלת ההודעה נעצר הרכב בכניסה לכביש 6. השוטרים ניגשו לרכב והבחינו בדלת הנוסע הקידמית בבקבוק בירה ועל רצפת הרכב בשקית מלאה בבקבוקי בירה. במושב האחורי הבחינו בבחורה בת 22 ישובה ליד גבר כאשר היא חבולה בפנייה ועל חולצתה כתם דם. בסמוך אלייה הבחינו בטלפון נייד מנופץ ושבור.

השוטרים הפרידו בין שני הגברים לצעירה ועיכבו אותם לתחנת המשטרה. בתחנת המשטרה נחקרו השלושה והחקירה העלתה, כי ביום האירוע החשוד (24 רהט) הגיע יחד עם חברתו וחבר נוסף לגן הצפון . החשוד שתה וודקה והחל בוויכוח עם חברתו על כך שלבשה מכנסיים קצרים. במהלך הוויכוח השליך החשוד את הטלפון הנייד שלה לרצפה וניפץ אותו ואז נכנס לרכב והכה אותה באגרופים לפניה במשך 3 דקות עד שחברו ביקש ממנו להפסיק את התקיפה ואז עזבו את המקום.

החשוד נעצר ומעצרו הוארך עד להגשת כתב האישום כנגדו. בתום חקירה זריזה, לאחר חתירתם למגע של השוטרים מתוך דאגה לשלומה של הצעירה, הועבר חומר החקירה לחטיבת התביעות של משטרת ישראל, אשר הגישה כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים כנגד החשוד בבית משפט השלום בקרית שמונה בגין עבירות של תקיפה הגורמת חבלה של ממש והיזק לרכוש במזיד. בית משפט לאחר שעיין בבקשה הורה על מעצרו של הנאשם עד החלטה אחרת.

 

בתמונה: הנייד שהחבר ניפץ לצעירה אחרי שהכה אותה. צילום: דוברות המשטרנ

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות