קופצת המשולשת חנה קנייזבה מיננקו האריכה את החוזה במכבי חיפה לעונה נוספת

מנכ"ל האגודה רועי שווץ: "חנה מתחילה עונה רביעית באגודה וזו זכות עבורנו שהיא חלק ממשפחת מכבי חיפה כרמל"

האתלטית הירוקה חנה קנייזבה מיננקו חתמה על חוזה לעונה נוספת במשרדי אגודת מכבי חיפה כרמל. החתימה נערכה במעמד יו"ר האגודה ניר ענבי, מנכ"ל האגודה רועי שווץ ויו"ר מחלקת האתלטיקה אליעזר בן ארוש. כזכור מיננקו, השתתפה פעמיים במשחקים האולימפיים- סיימה רביעית בלונדון 2012 וחמישית בריו 2016 וכיהנה כסגנית אלופת העולם וכסגנית אלופת אירופה. כמו כן, האתלטית של מכבי חיפה כרמל מכהנת כאלופת ישראל ומחזיקה בשיא הישראלי בקפיצה משולשת ובקפיצה לרוחק.

מיננקו לאחר החתימה: "אני מאוד שמחה ונרגשת להמשיך ולהיות חלק ממשפחת מכבי חיפה. ביחד אנחנו מקווים להגשים את החלום להגיע למשחקים האולימפיים בטוקיו בשנה הבאה. אני מודה לכל האנשים באגודה שתומכים בי לכל אורך הדרך".

מנכ"ל האגודה רועי שווץ: "חנה מתחילה עונה רביעית באגודה וזו זכות עבורנו שהיא חלק ממשפחת מכבי חיפה כרמל. חנה אתלטית ברמות הגבוהות ביותר ואני מאוד מקווה שהשנה היא תוכיח זאת פעם נוספת ותצליח להשיג את הקריטריון לטוקיו".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות