שר החינוך, יואב גלנט, ערך היום ביקור עבודה ראשון בעיר חיפה והבטיח "אנחנו רתומים על מנת לסייע"

השר נפגש עם ראש העירייה בארבע עיניים וסייר בבתי הספר תל חי וחוגים. ראש העירייה, קליש רותם "צריך לדאוג לדור הצעיר ולהשאיר את הילדים שלנו בעיר"

שר החינוך שהגיע היום לביקור עבודה ראשון מאז נכנס לתפקיד, נפגש לשיחה בארבע עיניים עם ראש העיר, עינת קליש רותם, ומאוחר יותר סייר בבתי הספר תל חי וחוגים. השר וראש העיר שוחחו עם מנהלים, מורים ותלמידים על מגוון נושאים. את השר ליוותה פמלייה חיפאית גדולה שכללה בין היתר את ראש עיריית חיפה עינת קליש רותם, סגן ראש העיר דוד עציוני, ד"ר סער הראל מנהל מחוז חיפה במשרד החינוך, סיגל ציוני מחזיקת תיק החינוך, ניר שובר עוזר ראש עיריית חיפה ועוד.

שר החינוך יואב גלנט, ראש עיריית חיפה עינת קליש רותם, מנהל מחוז במשה"ח ד"ר סער הראל ומחזיקת תיק החינוך סיגל ציוני. ביקור שר החינוך בחיפה. צילום ראובן כהן דוברות עיריית חיפהשר החינוך יואב גלנט, ראש עיריית חיפה עינת קליש רותם, מנהל מחוז במשה"ח ד"ר סער הראל ומחזיקת תיק החינוך סיגל ציוני. ביקור שר החינוך בחיפה. צילום ראובן כהן דוברות עיריית חיפה

שר החינוך, יואב גלנט: "אני מודה לראש העיר, הגברת קליש על שאירחה אותי בעיר שיש בה למעלה מחמישים אלף תלמידים, אלפי מורים ומאות מנהלים. התרשמותי היא שהעיר עושה המון למען החינוך ואנחנו רתומים על מנת לסייע."

שר החינוך יואב גלנט וראש עיריית חיפה עינת קליש רותם. צילום ראובן כהןשר החינוך יואב גלנט וראש עיריית חיפה עינת קליש רותם. צילום ראובן כהן

ראש העיר, עינת קליש רותם: "אני מודה לשר מאוד שהגיע אלינו, אנחנו למדנו המון על הגישות שלך. הצגנו את חיפה, את האתגרים שלה והצורך שלנו לדאוג לדור הצעיר ולהשאיר את הילדים שלנו בעיר, לדאוג לחזק את חיפה מבחינה כלכלית וחברתית ולהפוך אותה למטרופולין הצפון. החינוך הוא צומת מרכזי ואני רואה בך שותף."

שר החינוך יואב גלנט ודוד עציוני סגן ראש עיריית חיפה

דוד עציוני, סגן ראש העיר: "אני שמח ששר החינוך הגיע לחיפה, העיר השלישית בגודלה והראה עד כמה חשובים לו ילדי העיר. בתקופה כזאת של אי ודאות טוב שיש לילדי ישראל שר חינוך כזה ואני בטוח ששיתוף הפעולה עם ראש העיר שפועלת רבות לטובת החינוך בחיפה ועם מערכת החינוך של עיריית חיפה יביא לפירות רבים וטובים."

שר החינוך יואב גלנט ועוזר ראש עיריית חיפה, ניר שוברשר החינוך יואב גלנט ועוזר ראש עיריית חיפה, ניר שובר
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות