ממשיך מבצע הדברת היתושים בקריית אתא. נערך מיפוי מקומות דגירה

עיריית קריית אתא ממשיכה במבצע הדברת היתושים בכל רחבי העיר. העירייה החלה בשימוש בחומרים חדשים וידידותיים לסביבה שיביאו להקלה משמעותית במצב

עיריית קריית אתא ממשיכה בפעילות הדברת היתושים בעיר באמצעות ריסוס בשטחים הציבוריים המקפים את העיר ופעילות של איתור וטיפול במקורות דגירה פוטנציאליים.

השבוע התקיים סיור בכל התעלות המקיפות את העיר על מנת לבחון את נושא ריבוי היתושים והמזיקים בתקופה זו. הסיור נערך בשיתוף עם נציגי איכות הסביבה ורשות הטבע והגנים במטרה לבחון חומרי ריסוס חדשים, יעילים וידידותיים לסביבה שיביאו לשינוי מהותי בנושא דגירת היתושים בתעלות וכן להקלה משמעותית במצב.

פעילות הניטור וההדברה מתבצעת באמצעות איתור ומיפוי מקורות דגירה פוטנציאליים במקומות רבים, ביניהם, ביצות, תעלות ביוב, בריכות מים, אתרי בניה, בורות רקב בחצרות, מקלטים מוצפים וכד' שבהם קיימת היקוות של נוזלים היוצרים פוטנציאל להתפתחות זחלי יתושים.

יחידת ההדברה פועלת במשך כל ימות השנה בהדברה מונעת כאשר פעילות ההדברה מתבצעת הן באופן יזום והן כמענה לקריאות תושבים.

עיריית קריית אתא קוראת לתושבים לסייע במאמץ העירוני באמצעות ייבוש מקורות מים עומדים, ניקוז מים עומדים ממרזבים סתומים, איטום מערכות ביוב ביתיות , מניעת הצטברות שלוליות וכן דיווח למוקד העירוני  על מפגעים מסוג זה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות