תושב קריית אתא טיפח בדירה בנהריה מעבדת סמים משגשגת. ואף גנב חשמל בסך 15,000 שקל כל חודש לתחזק את המקום

המשטרה הגישה כתב אישום נגד תושב קריית אתא בחשד שהפעיל מעבדת הידרו בנהריה והחזיק בה סם מסוכן מסוג קנבוס המוכן לשיווק בשווי של כ- 800,000 שקלים

במסגרת המאבק חסר הפשרות שמנהלת משטרת ישראל בנגע הסמים, בדגש על גידול וסחר המסכן את שלום הציבור, עצרו לפני כשבוע, בלשי תחנת נהריה תושב קרית אתא בשנות השלושים לחייו בחשד לגידול וייצור סמים בתנאי מעבדה.

מכתב האישום שהוגש לבית משפט השלום בקריות עולה כי בתאריך 2.6.20 בלשי תחנת נהריה ערכו תצפית לעבר דירה בנהריה, אותה שכר הנאשם לצורך הקמת מעבדת הידרו, עצרו את החשוד בעת יציאתו מהמקום וחשפו בעת החיפוש מעבדה ובה פרחים מיובשים של סם מסוכן מסוג קנבוס המוכנים לשיווק ששווים הינו כ- 800,000 שקלים וכן ציוד המשמש לגידול סמים. 

מכתב האישום עולה עוד כי הנאשם אף צרך במרמה חשמל בסכום של כ- 15,000 שקלים באמצעות חיבור פיראטי של החשמל בדירה ישירות לכבל ההזנה של חברת החשמל.

החשוד נעצר לחקירה בתחנת המשטרה בנהריה וכלל הממצאים נתפסו להמשך מיצוי ראיות.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת והבוקר, כאמור, הגישה יחידת התביעות המשטרתית כתב אישום ובקשה למעצרו של החשוד עד תום ההליכים לבית משפט השלום בקריות.

מצ"ב תמונת המעבדה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות