5 עובדי מכון רישוי ומוסך נעצרו, לאחר שהעבירו טסט רכבים מאזור חיפה, קריות והצפון, מבלי שהרכבים בכלל נכחו במכון או נבדקו

המשטרה עצרה הבוקר בתום חקירה סמויה, 5 תושבי הצפון בחשד שזייפו בשיטתיות הליך רישוי ("טסט") לכלי רכב במכון רישוי בעכו

 

היחידה המרכזית של משטרת ישראל ניהלה במהלך החודשים האחרונים חקירה סמויה, במסגרתה פענחה התארגנות של קבוצה בת 5 חברים תושבי הצפון, חלקם מכונאים ובוחנים מוסמכים במכון רישוי בעכו, שעל פי החשד פעלו יחד בשיטתיות, כש"העבירו בהצלחה" כלי רכב במבחן רישוי שנתי ("טסט"), מבלי שכלי הרכב נכחו במכון הרישוי, או תקולים בטיחותית וללא ביטוח כנדרש.

בתוך כך, חוקרי ימ"ר חוף פתחו בחקירה סמויה, במהלכה פענחו התארגנות של 5 חברים תושבי הצפון בשנות ה – 30 לחייהם, 3 עובדי מכון הרישוי ושניים נוספים עובדים במוסכים, כשעפ"י החשד בעלי המוסכים גבו כספים תמורת הפניית הנהגים אל בעלי התפקיד החשודים במכון הרישוי, שבצעו עבורם טסט "בהליך מזורז" מבלי שהרכב נבדק כלל, הליך שכלל חותמות ורישום מסודר במחשבי מכון הרישוי.

הבוקר, בתום איסוף הממצאים הנדרשים, שכלל בדיקה של למעלה ממאה כלי רכב שהשלימו את הליך מבחן הרישוי בשיטה האמורה בחודשים האחרונים, עברה החקירה לשלב הגלוי והחמישה נעצרו בבתיהם , לצד איסוף מסמכים הרלוונטים על פי החשד לחקירה, תוך שתוף פעולה מלא של בעלי מכון הרישוי שלא היו שותפים או מודעים למזימה המסוכנת של עובדיהם.

החמישה יובאו בהמשך היום לדיון בבימ"ש השלום עכו בבקשה להאריך את מעצרם בשל עבירות חמורות , הכוללות עבירות פליליות של סיכון בנתיב תעבורה, עבירות מרמה והונאה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות