הפרוטקשן ממשיך להכות באזור חיפה, קריות והסביבה: ירי מרכב נוסע בכביש 90 לעבר סניף ארומה בצומת עמיעד. בנס לא נפגעו נהגים אחרים

כבר שלוש פעמים בחודש נגרמים נזקים לסניף ארומה בצומת עמיעד, כשאתמול נורו לעבר המקום יריות. הסיבה: פרוטקשן. תושבים שואלים: איפה המשטרה?

תופעת סחיטת בעלי עסקים משתוללת והשתלטה על כל אזור חיפה והקריות בשנים האחרונות. רק השנה – חברה מפורסמת של סניטציה לבית סניפיה הוצתו פעמיים. חברה מפורסמת אחרת המשאיות שלה הוצתו במפרץ חיפה ובטבעון. שתי חברות גדולות של השכרת רכבים וליסינג, רכביהן הוצתו במגרשים בחיפה ובנשר.

ואינספור בעלי עסקים מצאו את רכבם מוצת, או שנזרק רימון לעבר בית העסק שלהם או ביתם.

אתמול נרשם עוד מקרה חמור שנרשם בסניף ארומה בצומת עמיעד- מקרה שבנס לא גרם לנפגעים בנפש בקרב אזרחים חפים מפשע.

אותו סניף "ארומה" הנמצא כאמור בצומת עמיד בסמוך לחיפה, הפך ליעד, ככל הנראה, מצד אנשי העולם התחתון שמפעילים לחצים כדי לסחוט כספים- כך נראה. וכך קורה שרק החודש נופצו שמשות המקום. אלא שאתמול נרשם שיא: לעבר המקום נורו יריות, ששוב ניפצו חלונות. אלא שהיריות נורו מרכב חולף בכביש 90, בזמן שכלי רכב של תושבים תמימים נסעו בסמוך. בנס לא נגרם נזק בנפש.

אחד מהתושבים שצילם את הנזק למקום כתב: "אני לא מכיר את בעל העסק סניף ארומה שהותקף זו הפעם השלישית החודש אבל אני מכיר חבר טוב שנסחט במשך שנים ובסוף בחר לסגור את העסק. דבר אחד אני כן יכול לומר על הבחור מארומה: הוא איש אמיץ מאוד אם זו הפעם השלישית והוא עדיין לא שילם פרוטקשן.

"אתמול הם אפילו לא ירדו מהאוטו כדי לנפץ את חלונות העסק. הם פשוט ירו מנשק על החלונות. ירו מהכביש הראשי כביש 90. ככה בכיף שלהם. אני נוסע על הכביש הזה עם המשפחה שלי כל יום".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות