ראש עיריית נשר במכתב למשרד החינוך: "לא נאפשר לד"ר ברקאי שהפיץ פדופיליה להיכנס לאף מוסד חינוכי בעיר". זאת לאחר שביהמ"ש קבע כי הרופא שהורשע בהחזקת חומר פדופילי יוכל לכהן כמפקח על שירותי בריאות התלמיד באזור חיפה

אחרי שבית הדין לעבודה בנצרת אישר את העסקתו של ד"ר ברקאי שהורשע בעבירות של הפצת חומר פדופילי ואף נידון למאסר, להיות הממונה על בריאות התלמיד במחוז חיפה, ראש עיריית נשר בעמדה תקיפה: "לא ידרוך אצלנו" וגם שר החינוך רפי פרץ: "מורשע בעבירות מין לא ייכנס בשערי אף מוסד חינוכי. נקודה"

סערת רופא הילדים ד"ר אברהם ברקאי. לפני מספר שנים הורשע ד"ר ברקאי בהחזקת אלפי תמונות פדופיליות במחשבו ואם לא די אף בהפצתן ברשת. ברקאי הורשע ב-2011 בהחזקת כ-190 אלף חומרים פורנוגרפיים והפצתם, ונידון לשנה וחצי מאסר בפועל. בעקבות ערעור שהגיש הופחת עונשו לשישה חודשי עבודות שירות ומאסר על תנאי.

אלא שברקאי לאחרונה ניגש למשרה ממשלתית של לא פחות ולא יותר לתפקיד פיקוח על שירותי בריאות התלמיד. לאחר שזכה במכרז, הוא נפסל על ידי נציב שירות המדינה בשל עברו. ד"ר ברקאי ערער ואתמול בית המשפט לעבודה בנצרת פסק לטובתו.

מאותו רגע החלה סערה.

בין היתר שר החינוך, רפי פרץ צייץ לפני זמן קצר בחשבון הטוויטר שלו: "אדם מורשע בעבירות מין לא ייכנס בשערי אף מוסד חינוכי. נקודה. אני עובד מול משרד הבריאות ומשרד המשפטים כדי לוודא את זה".

מי שנקט עמדה נחרצת ואף שיגר מכתב נחרץ הבוקר הן למשרד הבריאות והן למשרד החינוך הוא ראש עיריית נשר, רועי לוי, שפסק באופן חד משמעי כי כף רגלו של ד"ר ברקאי, המורשע בהחזקה והפצת חומרים פדופיליים- לא תדרוך בשער של אף מוסד חינוכי בעירו.

כך כתב לוי: "לאחרונה נודע לי כי בית הדין לעבודה בנצרת אישר את העסקתו של ד"ר אברהם ברקאי
לתפקיד פיקוח על שירותי בריאות התלמיד, על אף עברו הפלילי והרשאתו בהחזקה והפצה
של חומרים פורנוגרפיים-פדופילים.
על פי חוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א- 2001 סעיף 2(א(:
'מעסיק לא יקבל לעבודה במוסד ולא יעסיק בעבודה במוסד, בגיר שהורשע בעבירת מין
שאותה ביצע בהיותו בגיר'. אני מבקש להבהיר כי בעיר נשר, לא יינתן אישור לאף עבריין מין מורשע להיכנס למוסדות החינוך, גם אם מועסק תחת משרד החינוך".
לוי ממשיך ומדגיש: "כראש העיר, אני אמון על בריאותם וביטחונם של כל תלמידי העיר בעודם נמצאים במוסדות
החינוך, ואין אני מוכן להפקיר אותם תחת ידם של עברייני מין מורשעים. אני מבקש ממשרד החינוך להגיש ערעור על החלטה חסרת אחריות זו מצד בית הדין לעבודה ולמנוע בכל דרך את מימוש החלטה זו. יש לציין, כי אני מוכן לסייע בכל דרך למניעת העסקתו של ד"ר אברהם ברקאי או כל עבריין מין מורשע אחר.
ההורים סומכים עלינו ומאמינים בנו בכל בוקר כששולחים את ילדיהם למוסדות החינוך
ועלינו מוטלת האחריות לעמוד בציפייה זו".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות