"החלטה אומללה"- שושקה, האלטר אגו האקטיביסטית של זאב אנגלמאיר, לקליש רותם

שושקה כנגד קליש רותם. איור זאב אנגלמאירשושקה כנגד קליש רותם. איור זאב אנגלמאיר

שושקה, יוצאים לפעולה?

ברור. אני אתחיל בזה שעל כרטיס הביקור שלי כאקטיביסטית מופיעה העיר חיפה ובשנת 2017 זכתה שושקה שלי ב”פסטיבל השרוטים הבינלאומי” בחיפה, בפרס הראשון, “שרוטה ראשית ביקום”. "אחרי הטקס הסתובבתי עם הגביע, בננה מוזהבת, בין פאבים ומועדונים בעיר התחתית באזור הנמל בחיפה ובכל מקום הזמינו אותי למוחיטו וקוקטיילים. הרגשתי מגה סלבית."

המקרה בחיפה הכעיס אותך?

מאוד. ההחלטה לא לאפשר לשבעת הילדים הדרוזים ללמוד בחיפה הכעיסה אותי במיוחד. חיפה היא עיר שיש בה דו קיום לאורך שנים, ובמשך שנים למדו ילדים דרוזים בחיפה. הם לא רבים, וההצדקה שהם לוקחים מקום של ילדים חיפאים מגוחכת. יש כרגע שבעה עותרים כנגד ההחלטה. הנזק שבהחלטה הזאת, העלבון שחווים הדרוזים, וכל מי שיש לו יכולת הזדהות, לא רק עם הקבוצה שאליה הוא משתייך, שמה הטוב של חיפה כעיר סובלנית, כל אלה מצדיקים מחשבה מחדש ושנוי של ההחלטה האומללה הזאת.

*תגובת עיריית חיפה תתפרסם לכשתתקבל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות