התלמידים יוצאים נגד ההורים שלהם עצמם בתיכון מקיף נשר, בשל סערת ביטול פורום המשפחות השכולות ישראלי-פלסטיני: "אתם זקנים פרימיטיביים"

יו"ר מועצת התלמידים לירז לוי ציינה שלמרות שוועד ההורים ערך הצבעה לביטול הפורום, הם התלמידים הבהירו לכל תלמידי י"ב כי הם לא חייבים להשתתף באירוע ואף בנו מערכת חלופית למי שהעדיף לא להגיע. לוי וחברי מועצת התלמידים תקפו בחריפות את ההורים ואמרו: ""לא צריך לפחד להיפגש עם הצד האחר. נלקחה מאיתנו יכולת ההתבטאות ולא ספרו אותנו. אנחנו בטוחים שזה צעד פחדני וחסר אחריות, שנוגד את הערכים הדמוקרטיים שהמועצה מאמינה ובית הספר מחנך לפיהם".

תלמידה אחרת בבית הספר אור-יה, תקפה בצורה חריפה יותר את ההורים עצמם וכתבה: "עצוב לראות עד כמה החינוך שאתם מנסים להעביר לנו שגוי, אנחנו לא מעוניינים בערכים שלכם. אולי כדאי שהדור שלנו יפתח ערכים משלו. לא משנה כמה רגליים תשימו לנו בדרך, אנחנו נחנך את עצמנו לאהבה, הקשבה, סבלנות וסובלנות ולא לשנאה ואלימות. שבת שלום לכל 'הזקנים הפרימיטיביים' שפוצצו לנו את החלום להקשיב לצד השני. אני מאחלת לכל אחד ואחת פה שתוכלו אי פעם להקשיב ולהיות פחות אטומים. מה שנכתב, לא נכתב בכדי לפגוע חלילה. בי, לעומת רבים כאן אין שנאת חינם רק אהבת חינם".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות