שר החוץ, ישראל כץ, תוקף בחריפות את החלטתה של קליש בנוגע לתלמידים הדרוזים בחיפה: "החלטה גזענית שמשמשת עילה להעברתה מתפקידה"

בכך מצטרף כץ לשורה ארוכה של אנשי ציבור, אנשי חינוך ואף אנשי צבא במיל. שמותחים ביקורת קשה על החלטתה של קליש רותם, ראש עיריית חיפה, שלא לאפשר את מעברם של התלמידים הדרוזים מבתי ספר יסודיים בחיפה לחטיבות.

גם ראש עיריית חיפה לשעבר ואלוץ במיל. עמרם מצנע תקף בפוסט בפייסבוק שפרסם אתמול וכתב: "שנים שאינני מגיב על נושאים הקשורים בראשות העיר חיפה. הפעם לא יכולתי להחריש. החלטת ראש העירייה למנוע מתלמידים מכפרי הדרוזים בכרמל להתחנך במוסדות החינוך העירוניים ראויה לכל גינוי. הקשר עם כפרי הדרוזים בכרמל מתקיים בתחומים רבים ושונים מזה שנים רבות מאוד. עינת קליש – התנצלי וחזרי בך מהחלטה אומללה זו".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות