שבוע הפייק של קליש: הפגישה של קליש עם נתניהו שמעולם לא התקיימה, הלא של סמוטריץ', שכבר ניתן לפני שבוע והכרזת סבסוד הצהרונים

אתמול בערב עיריית חיפה הוציאה הודעה לפיה לראשונה בחיפה, בעקבות עבודה מאומצת של מחזיקת תיק חינוך, סיגל ציוני, אושרו צהרוני חיפה לסבסוד. אלא שלא מדובר בהישג של גברת ציוני ולא בהישג של אף גורם בעיריית חיפה – כבר לפני שנה השיג שר האוצר, משה כחלון, הסכם עם ראש הממשלה בנימין נתניהו כי יינתן סבסוד על ידי משרד הרווחה לצהרונים בערים רבות בארץ. כל מה שעל כל עיר לעשות כדי לקבל את הסבסוד, הוא להגיש את רשימות המשפחות והמעמד הסוציו-אקונומי ולהגיש תוכנית סדורה. כאמור- לא מדובר בהישג של איש בעיריית חיפה – אלא בתכנית ממשלתית שחלה על ערים רבות בכל רחבי הארץ.

ההסכם שהושג בין כחלון לנתניהו כבר ביוני. לא ייחודי לחיפה. צילום מסך מוויינט

והבועה השלישית שהתנפצה לראשי העירייה בחצי היממה האחרונה, היא ההודעה של סמוטריץ' כי בניגוד למה שראשי העירייה סיפרו בשבועיים האחרונים, כאילו קליש רותם רתמה את שר התחבורה הטרי להתנגדות לנמל החדש ולהארכת המסלול בנמל התעופה בחיפה – אלא שאתמול חשף עיתון "דה מארקר", כי כבר שבוע ימים קיים מסמך שהוציא השר סמוטריץ' בו הוא מצהיר חד משמעית כי הקמת הנמל החדש לא תיעצר ולכן לא תתאפשר הארכת המסלול בנמל התעופה בחיפה – כפי שקליש רותם מנסה לקדם.

אלא שבעיריית חיפה וראש העיר קליש רותם, "שכחו" כנראה לעדכן בכך שלמעשה שר התחבורה כבר הודיע כי הוא לא מקבל את בקשתה של קליש רותם.

וכך פרסם אמש "דה מארקר": "במסמך סיכום הפגישה בין השניים לפני שבוע בלשכת השר שהגיע לידי TheMarker, נכתב כי 'לאור התקדמות ההליכים והנזקים האדירים שצפויים להיגרם לנמל ולמשק הישראלי ככל שיחול עיכוב בהקמת והפעלת נמל המפרץ, לא נכון יהיה לאפשר כל עיכוב בפתיחת נמל המפרץ'".

פנינו מספר פעמים לדוברות עיריית חיפה וללשכתה של קליש רותם לגבי הפגישה שלה עם נתניהו, שכבר לפני שבוע נודע ל"ניוזים צפון" שלא התקיימה מעולם – אלא שהם בחרו שלא לחזור בתשובה.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות