הורי גני הילדים בחינוך המיוחד בחיפה קיבלו הודעה שבועיים לפני החופש: לילדים לא תהיה קייטנה, כי אין כסף לסייעות. "פוגעים בילדים שדווקא הכי צריכים קייטנה"

רונית – אם לילד באשכול פלורה: "העירייה והעומדת בראש לא סופרים אותנו. אין להם שום רגישות לילדים, להורים והם עושים דברים בלי כל מחשבה על התוצאות. בבקשה שראש העיר וכל האנשים במחלקת החינוך יבואו אלינו הביתה ויבינו איזה נזק נעשה לילד כמו שלנו, שמוצא את עצמו בבית סגור בזמן שילדים אחרים נהנים מפעילויות הקיץ".

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "עיריית חיפה פועלת על מנת לאפשר לכל ילדי העיר ליהנות מקייטנות הקיץ  קייטנות גני פלורה  וגני מיח"א יפעלו בתקופת הקיץ עם סיעות החינוך המיוחד והילדים יזכו למענה מקצועי וחם".

נכון להבוקר – להורים נודע כי היום אמורה להתקיים פגישה בין גורמים בעירייה לסייעות ואמורים לנסות ולהגיע להסדר איתן שיאפשר מתן קייטנות גם לילדי החינוך המיוחד.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות